[XOne] Gamertag koppelen aan NET account probleem

Discussie in 'Games' gestart door Vaag, 29 mei 2004.

1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey daar.

Nu dat je je friendslist enzo in je msn lijst kan zien,is het altijd wel makkelijk dit aan tezetten nietwaar,maar er is 1 probleem.

Een jaar geleden ofzo had ik een gamertag genaamd "DutchWeirdo".
    Deze had ik toen aan mijn toenhuidige msn gekoppeld genaamd""webmaster@vaaag.nl".

Dit werkte allemaal super,tot mijn xbox kapot ging en ik hemvoor een zacht prijsje had verkocht aan iemand met verstand.
    Ik belde de xboxhelpdesk op,en liet vervolgens de gamertag "DutchWeirdo" afsluiten.

Een paar maanden later kreeg ik een nieuwe xbox,en uiteraard ook Live.
    De naam DutchWeirdo was niet tekiezen voor live,en dus ging ik voor "Weirdo NL".

Deze wou ik uiteraard ook aan mijn Msn koppelen,alleen dit ging niet aan mijn webmaster@vaaag.nl acount,want mijn vorige livetag gebruikt deze gewoon nogsteeds.

Nu had ik hem aan mijn vriendin dr msn gekoppeld,en daar werkt het gewoon allemaal,want deze had uiteraard geen tag gekoppeld staan.
    Nu wil ik graag gewoon weer onder mijn eigen msn mijn lijst kunnen zien,maar ik kan nergens mijn oude tag kompleet opheffen ofzo.

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?

Alvas heel erg bedankt,en een fijn weekend.

Angelo

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien hebben ze bij de Xbox-Helpdesk een fout gemaakt. Waarschijnlijk hebben ze niet je oude gamertag gewist. Ik denk dat daar je probleem ligt. Misschien moet je ze nog ff bellen.

Enne; Jij ook een fijn weekend! :)

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon even met de helpdesk bellen; zij kunnen die oude gamertag vast wel verwijderen. 0800 023 3894

En jij ook een gamend weekend gewenst, mede namens Kalashnikov. :+

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou wat je vast ken doen is die oude tag op een oude mail linken en dan wordt die vanzelf verwijdert als je de gegevens nog weet en dan link je je nieuwe tag aan je mail

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien wel een idee wat Martini zegt.
    Ik heb net ff die helpdesk gebeld,en die man zei dat het gewoon niet mogelijk was om een koppeling teverwijderen.

Niet voor mij,ook niet voor hun.

Ik zal straks Martini's way wel even proberen anders jat ik gewoon mn vriendin dr msn :)

Heel erg bedankt iedereen!

6. Soda

Soda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die koppeling wordt vanzelf opgeheven, althans dat was bij mij het geval.

Ik had mijn account opgeheven en kon nog steeds me vriendenlijst checken op mijn computer, maar na een aantal weken gaf die aan dat ik er een andere tag aan mijn msn kon koppelen.

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Of je maakt gewoon een nieuw hotmail account aan wat je toch niet gaat gebruiken, linkt de oude gamertag aan dat email adres en dan is je echte emailadres vrij voor de nieuwe gamertag...

Dat ze daar niet even over nagedacht hebben... |:-

8. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Slim..! ;) Fijn weekend iedereen!

Deel Deze Pagina