Hallo, Ik heb een vraagje (administrator), hoe jullie dat gedaan hebben om onder de avatar, de Xbox Live! Gamertag te zetten? Is daar een Hack voor ofzow? Ik zou het heel leuk vinden als jullie daar een hack van hebben zodat ik die kan instaleren op m'n forum
Nee, PoPgamer, hij bedoelt hoe je dat kunt instellen dat als je zelf een forum maakt, dat members zoiets kunnen invullen. Toch?
Ik denk dat ze een extra veld in de database hebben gezet, en een soort van if !empty then gamertag=$gamertag else null geloof ik, pff ik doe nooit php uit mn hoofd
je moet spleasure even pm'en die gaat volgens mij over de forum opmaak... maar volgens mij worden er niet veel dingen verteld hoe je het zelf kan doen (zoals de nieuwe spoiler tag en de automatische verkleining) maar als je geluk hebt is ie in een goede bui
dingen als de automatische image verkleiner ken je zo vinden op de officiele site, dus waarom zou je daar geen hulp bij krijgen?
a) Extra uservelden is een optie in vBulletin b) Die imageresizer heb ik grotendeels zelf gemaakt, de basis is niet van mij.
zoek maar voorphpbb mods, misschien is er een soort extraveld mod en kan je die aanpassen tot Gamertag, je hebt internet, gebruik het //edit, was in een goede bui 2de hit