gamertaglijsten per game

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kierewietje, 3 jul 2003.

1. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen jullie misschien lijsten maken met gamertags, bijvoorbeeld per game, zodat je weet wie welk spel speelt op live... ?:confused:

2. Q-Warp

Q-Warp Guest

Wie is jullie?

Ik denk dat als je de admins bedoeld die daar totaal geen zin in hebben, er geen tijd voor hebben en er het nut niet van inzien. Voorderest is het onbegonnen werk aangezien niemand 1 game blijft spelen en het steeds veranderd.

Maar goed, als jij er wel baat bij denkt te hebben zou ik zeggen: open excel en sla je slag! :)

3. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    tis maar een vraag... en niet aan jou, je hebt niet eens live, dus waar praat je over! ik denk gewoon dat het makkelijk en leuk is voor iedereen om snel nederlanders bij een spel te vinden op live. is dat echt zoon slecht idee?

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee het is geen slecht idee, maar JA het is a hell of a job en ik denk dat je (zeker onder mods/admins) niemand zal vinden die dit ff doet. Daarnaast is het enorm onderhevig aan veranderingen. Misschien dat één van onze lieve members zich geroepen voelt *) Anders kan je beter naar Gamertagdatabase gaan.

5. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet wat hier stond , hehe :p toch iets teveel werk , eigenlijk is de gamertag database genoeg , hij moet alleen worden upgedate met de nieuwe spellen die de mensen nu ook spelen

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Op zich zou het wel een goed idee zijn om het te integreren in V3. Dat je in je profiel aangeeft wat je tag is en welke games je bezit. Vervolgens de mogelijkheid om bij elke game te checken wie de game bezit. Volgens mij is dat niet zo gek moeilijk om te maken, maar laten we eerst maar eens afwachten wat V3.0 gaat worden. V3.1 komt later wel weer... :+

7. nielzo

nielzo Guest

Ik heb veel programmeer werk gedaan enzo een tijd geleden met sites, en ik vond het niet zo erg om te doen.
    als je zegt wat ik zou moeten doen precies, dan zou ik misschien een aardig handje kunnen helpen......

8. Q-Warp

Q-Warp Guest

Ik geef alleen mijn mening en ik heb WEL live dus ik weet waar ik over praat, dus volgende keer ff normaal reageren pls!

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, alleen als het geïntergreerd (lol, schrijf je het zo?8)) wordt in V3 is het mogelijk. Als iemand het bij zou moeten houden is dat niet te doen aangezien d'r elke dag wel weer mensen nieuwe spellen kopen.

Goed idee -dat absoluut- maar niet echt haalbaar....

10. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Het is integreerT. En in V3 worden eerst de belangrijke features geplaatst, vervolgens de wat minder belangrijke. En ik ben nog niet aan de minder belangrijke toe ...

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm. We hebben centrale threads in het Live Gaming forum per spel. Iedere apo die daar beetje serieus post en daarin laat blijken dat hij dat spel heeft (Hij zegt bv "Ik heb het spel vanmiddag opgehaald maar stoor me nogal aan de lag en het lage aantal servers") - dan weet je toch dat die persoon over Xbox Live beschikt en kijk je ff naar zijn Live Gamertagen kan je hem toevoegen... :{ Zelfs al die "IK HEB HET SPEL NU OOK!! VOEG MIJ TOE!!" posts zijn eigenljk onnodig en dom :{

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar dat kost veel tijd om te zoeken :)
    En wie zegt dat jij wilt dat anderen je toevoegen? Als jij in die lijst wilt, en komt te staan weet iedereen zeker dat je met ze wilt spelen.

P.S: Spleasure---> waarom is met met een T? integreerd, gelopen--->langer maken, dus: geïntegreerde---> dus geïntegreerD8)

13. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    off-topic

Ja, volgens mij moet geïntegeerd gewwon met een d, r staat niet in 't kofschip dus moet er een d komen, dus:
    ïntregeren - ïntregeerde - geïntregeerd

off-topic

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    offtopic
    Meewerken aan XboxWorld? Dat kan!

Er zijn een paar eisen:
    -Minimaal 15 jaar of ouder.
    -Woonachtig in Nederland of Belgie.
    -Beschikken over ICQ of MSN.
    -Elke dag de gelegenheid hebben om wat nieuws toe te voegen (duurt zon 5 a 10 minuten).
    -En je moet vanzelfsprekend de Nederlandse taal goed beheersen.
    -Verstand hebben van Xbox en (Xbox)Games, dus gewoon al al het nieuws gevolgd de laatste paar maanden.
    -HTML kennis is niet nodig.

Hmmm, ik denk dat jullie Jorrit maar moeten ontslaan. Ik ben nog op zoek naar een leuke vrijwilligersbaanO-):9....

Ok, laten we nu weer lekker ONtopic gaan.....

15. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    pfff taallesje.... ik intergreer, hij intergreerT, wij hebben geïntergreerD.... dus hij of het intergreert is toch egt met een T. Mijn point is inderdaad het gemak waarmee je mensen kunt toevoegen en daarmee ook het 'nederlanders met elkaar' te motiveren.

16. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het als voltooid deelwoord gebruikt en is het dus geïntregeerd.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread gaat niet over het wonder van de Nederlandse Taal, of wel? Laten we de spellingsperikelen hier niet verder bespreken, maar weer on-topic gaan.

Deel Deze Pagina