Die gamertags zijn toch al ingenomen??? Wat is je bedoeling als ik vragen mag? Wel originele namen: bv King Dug.
neej ze zijn niet super goed... het is gewoon een filmpje om xbox live te promoten en die lui zijn de ja... ''promoters'' wat je in godsnaam met die gamerstags wilt gaan doen snap ik eigenlijk ook niet -_-''
ik weet niet of het al eens naar voren is gekomen, maar nu we het toch over makers hebben wat wordt er eigenlijk met de feedback over een speler gedaan die je kan sturen?
niet bepaald 1 ervan is iig de creator van LIVE ,kan ff niet op zn naam komen maar het is iig die gozer met dat korte blonde haar .
Hallo, lezen jullie ook allemaal de prive, story en weekend? Laat die mensen toch met rust, ze willen je vriend niet zijn, ze hebben er al genoeg.
GammoTV is er ook 1, als je een keer wil winnen moet je die eens toevoegen. ze lijken nameljk niet echt goed op tv. misschien zijn ze het wel, maar dat kan je niet merken. Maarja, dat is toch een demonaam, dus als je eens tegen ze speelt kom je waarschijnlijk ook nog gelijk op tv ook nog.
geloof mij maar, die poefters die je in de demo ziet zijn niet de makers (ontwikkelaars) van live, metname die Allard dat zijn de marketing boys en girls (ofwel de mensen met de mooie snelle babbels) De echte ontwikkelaars zal je er niet zien, simpelweg omdat dat techneuten zijn (a la John Carmack) en als die beginnen te lullen is het zo technisch, dat is niet te snappen
yeah sure , denk je dat nou echt ?! wat dacht je van die gozer van de games divisie bijv. ! die hebben ze ook zeker speciaal ingehuurd als publieks gezicht zeker !? met zn bange oogies en stotteren tijdens moeilijke vragen . MS had dan vast wel iemand anders gekozen dan hem want alleen voor PR doeleinden issie helemaal niet geschikt dus die theorie kan ook het raam uit.