Kheb een klein vraagje, Kheb al hier en daar gehoord dat als je een X-box live starterkit koop je een gamertag moet kiezen. Wel nu, als je bv in een clan zit voor X-boxlive, dan zet, je je clantag voor je gamertag, maar ik heb gehoord dat je dat niet kan veranderen tenzij je een nieuw starterkit koopt. Dat is toch kloote als je clan dood gaat, dan zit je daar met je clantag voor je naam... :{
idd das wel waar zou ik zeker niet doen je clantag voor je naam zetten, want die is zoals ge zegt voor altijd das wel spijtig ja (btw tis Xbox en ni X-box )
je hebt 1 gamertag en per spel kan je ook nog een aparte nickname opgeven die verander baar is(dus bij bv unreal met clan tag)
Isser er ergens een lijstje te vinden met Gamertags die al ingebruik zijn? Dan hoef ik in ieder geval in die hoek niet te zoeken, mocht me tag niet bruikbaar zijn in maart...
gewoon niet een clantag voor je naam zetten clan is zo en zo n00b, je kan beter de speler zijn die clans afslacht en dat ze dan gaan vragen ofdat jij clan hebt
Maar dat kan niet met alle spellen. Je kiest een GamerTag die je voor altijd gebruikt, (Tenzij je een nieuwe starterskit koopt), dus zou ik nooit een clan naam gebruiken. Sommige games geven je echter de mogelijkheid om een andere naam op Xbox Live te gebruiken (Unreal Championship bijvoorbeeld).