games aanbod tegenvallend

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door northernlight, 14 jun 2003.

1. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    niemand kan het eigelijk ontkennen: het gamesaanbod van de xbox is matig. Ook als je dit forum ziet, merk je dat bijvoorbeeld gheel veel threads en polls gaan over halo2. Als je nu al zit te wachten op een spel dat over meer dan een half jaar pas komt, is het erg triest.

Ook als je naar polls kikt van: Wat is de beste game, of welke game speel je het meeste. Reacties: halo, halo en nog eens halo. Alsof er maar 1 spel is.

vergeleken met de NGC en Ps2, moet de xbox nog een enorme achterstand inhalen.

natuurlijk zijn er wel meer goede spellen op xbox dan halo, maar echt veel minder als ps2.
    Ik denk dat bijna iedereen als hij echt veel goede spellen wil spelen beter een ps2 kan kopen.
    De xbox heeft echter veel grote voordelen die de ps2 niet heeft, maar als spelcomputer heeft de ps2 denk ik op dit moment de beste kaarten in handen.

Wat vinden jullie ervan?

2. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal echte toppers op de ps 2 valt ook tegen op het moment ik heb zelf ook een ps2 een ik denk dat er toch al even geen echte topper meer is op uit gekomen .

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij zijn er meer toppers op de xbox als op de NGC. De ps2 had gewoon 1 jaar voorsprong maar loopt dan ook kwa graphics erg achter. Ik vind dat de xbox het echt niet slecht doet.

4. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eerlijk gezegd ben ik het een beetje met je eens. Echte toppers, dus echte, een stuk of 5-6. Je ziet het op het Xbazar Forum. Er circuleert een spel of 10-15 continue (ghost recon, Halo, Amped, Doa 3, Morrowind, RE, DTM, Sims, etc. etc.) De rest telt gewoon niet. Moet bekennen dat ik regelmatig bij de PS2 spellen sta te kwijlen. Veel Japanse spellen (rpg en Oosterse invloeden).

5. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind wat jij zegt northernlight

GROTE ONZIN IS.

Jesus LB dat er 1 topic is over halo 2 WANT HET IS ER OOK MAAR 1 en NIET ALLEMAAL ZOALS JIJ DAT ZEGT.

Man mensen w8 toch ook op fable enzo..

jesus en GC komen om het half jaar net 1 spel voor uit dus dat is ook niet om huis te schrijven..

en ps2 man al die zogenaamde toppers komen ook naar de xbox bijna behalve grand terismo lb vind het toch een bout spel en net of de laaste tijd ehct toppers komen op gc en ps2 nou ik vind dat je je ongeloofelijk aansteld en dat je beter een keer goed naar de andere consoles moet kijken.!

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het aanbod van PS2 nou ook niet echt super hoor.... Er zitten zeker wel goede tussen (GT3 bv. en GTA (maar die is ook op PC). En k vind dat de Xbox het beter doet dan GC kwa aanbod van spellen. Ook het soort spellen verschilt, en dan trekken die van Xbox me meer aan.

7. nielzo

nielzo Guest

wat dat iedereen op halo stemt betreft is zowel een feit als een mening (vind je het gek dat halo zo lang in de charts bovenaan stond???)(het is namelijk gewoon HET spel waar iedereen van droomt/droomde, maar nu wacht iedereen natuurlijk weer op halo2 :p:p:p)(nou niet persee iedereen, most wanteds verschillen natuurlijk veel op het moment omdat er veel spellen uit zullen komen die weer te vergelijken zijn met halo2 enzo).

en ik vind dat er op de xbox weinig maar goede spellen zijn en op de ps2 precies andersom :D

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2003
  8. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je het over: 1 echte topper Halo 2
    Kijk s wat verdder. Andere goede spellen die uitgekomen zijn, zijn toch ook splinter cell, panzer dragoon orta en die waren toch best ecxclusief. Aankomende toppers voor Halo 2 zijn naar mijn mening MM3, (toch brute force) en MGP2. Toch spellen waar je dit apparaat voorang geeft op de rest. Andere titels zoals DTM zijn toppers op de xbox en bijvoorbeeld niet op de PS2.

Maar het kan gewoon beter, vooral omdat we de laatste maanden erg rustige releaselijsten hebben gehad

9. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

De PS2 kan wel veel spellen hebben, maar meer dan de helft is uberhaupt zwaar bagger. Het gaat tenslotte om qualilty, niet quantity:D En de xbox heeft naar mijn menig minder, maar veel wel veeel betere spellen dan de NGC en de PS2. En met de opkomst van MM3, Brute Force, Counterstrike etc vind ik dat er wel genoeg reeele spellen zijn en komen!

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2003
  10. ITNL

ITNL Guest

wat lult northernlight!!!! Xbox moet NGC inhalen met gameaanbod. AHUM lul niet zo, de gc heeft het slechtste gameaanbod van iedereen en zeker het minste gc heeft geen één echt goede titel.

11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GC mag dan wel minder games hebben, maar de games die er zijn zijn dan ook vaak toppers (Zelda, Mario, RE etc.).
    Kwa toppers ben ik dan soms ook jaloers op de PS2 & GC.
    Maar goed ik heb er nog alle vetrouwen in met de toppertjes die eraan zitten te komen:cool:.

12. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is natuurlijk gewoon een mening wat je vindt van de games.
    Wat ik wel denkt dat een beetje een feit is is dat alle 3 de consols beetje tegen vallen met de games.
    Vaak als je 1 consol maar heb en je ziet op een andere consol ook toffe games denk je snel waarom hebben wij zulke games niet.

Zelf vindt ik de xbox ook heel erg tegen vallen. En dat komt vooral omdat er bijna alleen maar shooters uit komen. Ik zie bijna geen Rpg of een advantuer games. En ik heb ook best veel games gecanceled gezien die mij wel tof leken.

13. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch niet gezegd dat de xbox maar 1 topper heeft.
    Ik vind het gewoon tegenvallen. Oke Pantzer dragoon orta, halo, morrowind etc.

Eigelijk moet je niet naar ps2 kijken, maar alleen naar xbox, maar dan nog vind ik niet dat we echt doodgegooit worden met goede spellen.

Dat halo zo lang op 1 stond in de charts wil gewoon zeggen dat het een zeer goed spel is. Maar dat er niet 1 ander spel is wat er in dat jaar dat hij op 1 stond (of misschien Splinter cell ff), meer verkocht kan je natuurlijk niet als iets positiefs zien.

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zegt meer iets over Halo dan over het spelaanbod...Tot nu toe is elke PS2 owner die bij mij Halo heeft gespeeld kwijlend weggegaan. De mededeling dat Halo Xbox onlu is kwam dan ook extra hard aan. Maar er zijn genoeg andere toppers enm goede live spellen. (zie eerdere reacties), SW:KOTOR, Star Craft: Ghost, Brute Force, Burnout2, Breed etc. Spelkeuze is een mening, en in mijn ogen heeft de Xbox juist een erg goed spelaanbod. misschien niet zoveel als op de PS2, maar aangezien ik toch niet alles kan betalen en dus maar een spel per kwartaal koop, koop ik alleen toppers. En die zijn er op de Xbox wel beter.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelda #2938548
    Mario #3583232
    RE #9
    Wario #38538

Veel nintendo games bestaan nu al 20 jaar (sinds 1980 ofzow) En ik persoonlijk heb het wel gezien na 2 mario games.

Op de Xbox komen (nieuwe console) veel nieuwe (nieuwe concepts) games uit.

16. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaan die nummers op? en wat is re?

ik hou persoonlijk niet van spellen als mario en zelda, maar ze schijnen zeer mooi, en wel vernieuwend te zijn. Als alleen de karakters en het soort spel dat het is gelik blijft en de rest veranderd, maakt het mij niet uit hoelang geleden de eerste versie uitkwam. Wolf 3d is ook al 10 jaar oud ofzo

17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar goede sequels dan vernieuwende games die terkort komen kwa gameplay.....
    (RE = Resident Evil)

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die nrs slaan op de keren dat bv Mario is uitgebracht...

oke, het zijn misschien goede games. maar het is toch altijd Mario. laat die gast iets anders verzinnen. en kom niet met Pokemon aanzetten ofzow..

Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, ik ben het er niet echt mee eens. Die PS2 bestaat al een stuk langer als de Xbox. Dus die heeft al een grote voorsprong. En daarbij zijn er op de Xbox eigenlijk geen grote floppers die de PS2 en de NGCwel hebben.
    Kijk maar eens hoeveel games PS2 nu heeft, en hoeveel Xbox over een jaar. Dan zullen ze ongeveer evenveel toppers hebben. En dát is nou eerlijk vergelijken.

20. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat pokemon al te oud is, ofdat je pokemon een slecht verhaal/karakters vind. Ik vind het idee van pokemon opzich best leuk. Ik denk dat je voor op de gamecube er een heel leuk spel van kan maken.

Ik heb het niet over, over een jaar. Ik heb het over nu

Deel Deze Pagina