Wat loopt iedereen altijd te zeiken dat er teveel gepoort wordt???? Niet iedereen heeft een dikke PC thuis staan maar misschien wel een NGC ,PS2 of een Xbox dan is het juist leuk als een spel wordt gepoort naar jouw console of andersom van Console naar PC (tony Hawk is hier een goed voorbeeld van)... Toen ik de recensies van Virtua Fighter 4 las dacht ik Fuck dat spel moet ik hebben (blijkt ie voor de PS2 te zijn), maar nu krijg ik te horen dat hij ook op de Xbox komt... Kijk dan is het toch beter dat er gepoort wordt of niet soms???? PS: De consoles en de PC moeten natuurlijk wel zelf ook hun eigen Exlusive games hebben... Moet natuurlijk wel leuk blijven om iemand die een PS2 heeft uit te kunnen lachen dat jij Halo hebt of iets in die trant...
Das waar, ze moeten de games wel de power van de console of een pc gaan gebruiken.... Dat zie je niet altijd... Vooral zonde bij heftige spellen, de poort van Max Payne van de PC naar de PS2 schijnt echt slecht te zijn kwa graphics......
ik vind poorten idd in deze gevallen wel ok...en ja dat er kut gepoort wordt naar de PS2 kan ik alleen maar om lachen Sorry
Jah max payne is echt zwaar klote op de ps2. Ik heb hem gekocht,ik ben iemand met een pII met 333 mhx en een voodoo 3500 erin zitten, dus ik kan hem niet draaien. Maja, ik weet niet hoe die op pc eruit ziet, heel erg vind ik het dus ook niet
Het nadeel van naar PS2 poorten is dat het eigenlijk niet goed kan door de manier waarop de ps2 werkt. De xbox en in zekere maten de gamecube ook, lijken veel meer op de pc en is de port zonder al te veel verlies te maken. Maar je houdt altijd dat ze truukjes uithalen om zo'n spel draaiende te krijgen zonder dat ze het opnieuw hoeven te schrijven en daardoor verliest het z'n snelheid bijvoorbeeld. Al heeft de xbox daar erg weinig last van maar of we daar blij mee moeten zijn, laat ik nog even in het midden.
zijn er ook extra levels of extra dingen in max payne voor xbox ? of is het gewoon hetzelfde als pc ?
Ja als het goed zou hij zo gaan heten, het wordt volgens mij wel een poort maar wel met extra dingen, erbij.. Meer weet ik er ook niet van....
Jah een port van de arcade versie naar de xbox dan(qua graphics), met de features die in de ps2 versie zaten + nog wat extra dingen....
Ik kan niet wachten.... Volgens mij komt er een ander spel die nog beter gaat worden(hoop ik) Kakuto Chojin alias Project K-X, volgens mij wordt dat helemaal een heftig spel.. Maar dat is nog even afwachten!!!!!!!