In deze thread kan je je mening over spellen kwijt die volgens jou jouw zuurverdiende spaarcentjes niet waard zijn de volgende die dat niet zijn volgens mij: Bloodwake Ssx Tricky ik zal et rijtje nog aanvulle morgen met een edit weet ze niet meer zo kijk morgen nog wel ff in de gameshop welke ik al omgeruilt heb Maar ""U"" kunt dit lijstje ook aanvullen,maar zeg ook even waarom zoals altijd:benieuwt naar reactie's,kan natuurlijk ook een reply posten waarom jij et er niet mee eens bent en et wel zen geld waar vind.
re:UC Kwou uc er ook inzetten tis alleen zen geld waar op xbox live de multiplayer vink ook niet zo geweldig frameratie dropt ook ik had binne 1 1/2 uur de single player helemaal uit.... voor men eerste x dusse......
ghost recon is wel tof hoor .. :{ er was trouwens iemand om IRC die jou op de niet betrouwbare lijst van X-bazar users wou dumpen.. zou maar even contact opnemen met de mensen waarmee je ruilt
Ruilen Ik heb nog niks geruilt never ever,dit is men eerste x op een forum,echt waar maar jah ze doen maar ik ruil toch niet over i-net(ouders zeggen nogal hm... zachtjes gezegt NEEEEEEEE!) mischien iemand die onder men user name bezig is? ik heb al bij 3 games mijn user name kwijt geript(diablo1/very very nice worms2/MELIG^^ en red alert) maar ruile nog nooit gedaan.Wel weer leuk nieuws nog een paar die ik hun geld niet waard vind BMX -xxx- james bond 007 nightfire quantum redshift nightcaster Ultimate Fighting Championship(UFC):tap out Cell damage Funzion frenzy EDIT x-bazar is ook ergens een forum toch,kunne ze niks zien aan men IP adres ofzo?
Ghost recon vond de buitenlevels wel leuk (eerste keer) maar toen kwam je in die stad en die was echt lelijk, die muren en auto's en erg domme ai van de vijand (ze probeerden met zn 5en door een muur te lopen op een rijtje naar mn eerste squad.... ik ging ff met 2de squad spelen en kwam achter hun en zag ze met zn 5en tegen die muur aanlopen dom gezicht en niet echt leuk, ai = groot deel van de gameplay = alles ) Time splitters 2 ga ik morgen omruilen voor morrowind, tis een heel cool spel en zeker zn geld waard hoor, misschien dat ik hemw eer terug ga kopen als ik mn salaris weer krijg ) edit: typo
Je kan beter zeggen welke games wel 70 euro waard zijn Dan is het lijstje veel korter. Vooral als je de kwaliteit van de games gaat vergelijken met die van vroeger (snes tijd enzo). Gfx enzo worden veel te belangrijk IMO en gaan ten kosten van de gameplay.
Dat klopt! maar als je een lijstje gaat maken van die het geld wel waard zijn dan krijg je ook wel een lange! Ik ben in ieder geval nog niet ontevreden over het spelaanbod (ok kon beter, maar is ook niet slecht te noemen..)
ja ik heb niet zoveel games maar de enige waar ik echt blij mee ben is Halo, splintercell is ook wel aardig :{
De boutste game die ik ooit gespeeld heb voor de Xbox is Gravity Games: Bike. Deze game heeft gewoon ps1 kwaliteit graphics is gewoon niet te bespelen en wat er allemaal aan mankeerd lees je maar in een review van me. Ik zal wel even wat citeren aangezien ik geen links ga geven (spam)
ik hoop het ben beteje bang om het te kopen omdat ik hoor dat er zoveel bugs enzo in zitten en dat ie bij sommige mensen vaak blijft haken :{ gaat je harde schijf of memorycard daar niet van kapot? :{
nee. Waar hij wel niet zo goed tegen kan is als 'ie aan het saven is en de stroom valt uit. IS mij een week geleden gebeurd en was meteen de laatste 2 savegames kwijt... Moest toen weer een half uur opnieuw morrowind'en . Trouwens dat van die bugs valt mee, ok het spel loopt niet altijd even vloeiend maar geloof me dit is bij dit spel absoluut niet storend. Ik ben ook zo iemand die een spel meteen verkoopt als 'ie niet vloeiend loopt, maar bij deze game is het echt niet storend!
Total Immersion Racing. Het is maar €15 maar ik vind het toch een k*tspel niet normaal zeg. Stomme bugs ... me arme €15