Ik wordt echt doodziek van die ventjes die (hoogstwaarschijnlijk) de Xbox helemaal niets vinden, daardoor voor de gein op dit forum gaan roepen dat ze een game al hebben... Vooral wat SC betreft, de hardcore-gamers die er tijden op wachten happen meteen ( overigens een natuurlijke reactie ) Kunnen dit soort ventjes die te weinig aandacht krijgen irl, niet gebanned worden ofzo? - a mad-minded fanboy killer -
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het lui zijn die de gamez downloaden en vervolgens op hun gehackte X-Box spelen. Tenminste, als je een beetje rond kijkt op inet kom je echt extreem veel spellen tegen die al te downloaden zijn, terwijl ze hier in Europa nog niet eens te koop zijn.
ik stel voor: altijd een foto van degene die het post met in zijn hand het spel, of een mooie scan van de winkelbon...
Ik heb geen zin om hier verder op in te gaan, omdat we anders veel te snel richting onderwerpen gaan die hier niet besproken mogen worden. Het enigste wat ik met mijn opmerking wilde zeggen was, dat het dus wel mogelijk is dat iemand een spel al heeft terwijl het nog niet in de winkels ligt.
Nee .. daar begin ik niet aan. Ik bedoelde dat ik daar nog niks van heb gehoord. Maar jah .. stel dat het gaat. Wie gaat er nu een DVD spel downloaden .. en waarom zou je. De Xbox spellen is het geld waard. Want zoals ik al eerder zei: Illegaal kopieren/downloaden is voor parasieten!
Ben ik het mee eens... Vroeger had ik wel een omgebouwde PSX maar los van of het fout is of niet, je hebt zo veel gezeik met die kopietjes. Haperend geluid, vastlopers enzovoorts. En het schijnt dat ze tegenwoordig ook als ze DVD-spellen op en CD-ROM willen zetten alle filmpjes eruit halen en hem op meerdere schijfjes zetten of de graphics downgraden enzovoorts. Daar zit ik niet op te wachten... Maar goed, ontopic; ja, dan moeten ze maar een foto van het hoesje posten.
eeen ding jullie zeggen wel dat het niet kan maar ik heb de versie van sc ook al gespeeld de versie van internet maar die is van internet
Kan best zijn dat ze het downloaden, maar als er beweerd wordt dat ze het spel gekocht hebben terwijl het nog niet eens gold is gegaan.....
Je hebt gewoon totaal geen vertrouwen in je medemens. Splinter Cell is namelijk al te koop in een aantal winkels.
Geef de naam van die winkel dan!!! Ik denk Bart Smit en Intertoys, omday die Deathrow ook veel eerder hadden dan de rest.