games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel leuke dingen aan games op te noemen, maar er zijn ook stukken waarin gamers zich irriteren aan dingen in games. Zoals bijvoorbeeld:

- lange wachttijden
    - domme vijanden
    - dode vijanden die "plotseling" verdwijnen
    - slechte camera
    - objecten die zelfs met de grootste kracht van de wereld niet kapot kunnen (denk aan bomen bij cmr 2&3 )

en er zijn er nog super veel meer.....

ik irriteerde me bijvoorbeeld bij burnout eraan dan ik na 1 lap perfect gerden te hebben nog met gemak ingehaald kon worden door mijn tegenstanders doordat ze neit achterop bleven maar als het ware " meeschoven" met mijn vooruitgang....dus bij burnout (1 iniedergeval) kon er volgens mij cker geen spraken zijn van "rondje inhalen" :) :) :) ....ook ergerde ik me aan het feit dat bij wreckless geen free-drive zat!!...ooo wat zonde!! En zo zijn er natuurlijk nog een heleboel dingen....

NU is het JULLIE beurt om je eens te laten leeglopen en al je frustraties en iritaties te noemen die jij in je game ervaring hebt gehad, zet erbij wat je iriteerde en bij welke game...........

:) :) Good luck!

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wachttijden in Crash zijn bijna niet normaal man,wil gewoon multiplayer spelen,kan ik in die wachttijd nog wel ff een broodje gaan smeren.
    Meeste spellen dat vijanden op gegeven moment verdwijnen,niet een grote ergernis dus.
    Die frickin' inverted besturing bij Turok.
    Dat van BurnOut is juist eerlijk,zo is het iig altijd spannend,ook als jij een fout maakt kom je nooit heel ver achter te liggen,zou je liever met grote voorsprong winnen,zit geen spanning aan dan.

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je absoluut gelijk in...maar het klopt gewoon niet als je naar realisme gaat kijken...en btw waarom zou je dan sneller gaan rijden in burnout....om voorop te komen liggen??nope want da kan niet:D En wat dan nog als je een fout maakt heb je dat helemaal aan jezelf te danken dus s het juist minder eerlijk...maar je hebt gelijk in het feit dat het handiger is waneer je zelf een crash maakt.:)

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ging met Grand Prix 2 altijd doen hoeveel rondjes ik kon voorblijven :) Ik vind het veel spannender als er altijd toch nog concurentie achter je rijdt.

*Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk* (Maaslander reclame :) )

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whwhahahaha...dus reclames hebben weldegelijk invloed op mensen:)

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Blijkbaar :)

7. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een nieuwe game start, en je kan de intro van 5 minuten niet skippen, Vreselijk irritant

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    zet er dan ook ff bij bij welke games dit voorkomt.....

9. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit thread zeeeeeeeeeeeeeeer irritant :) geintje. Ik ben het er met Koe Jager eens, dat je sommigen filmpjes niet over kunt skippen. zwaar irritant is het.

10. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik irriteer me aan The Matrix, sommige levels die veelste donker zijn.

11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De alone in the dark / resident evil en silent hill spellen die inderdaad zo donker zijn dat je je huis in een grot moet veranderen om het beeld een beetje goed te zien.
    Wel goede spellen verder.

Racing evolutione waar botsen klinkt als iemand die twee deksels van een vuilnisemmer tegen elkaar ramt.

12. coolnhl

coolnhl Heads UP!

Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me eigen maar aan 1 dingen en dat is LAG!!! Even een paar sec. lag en boem dood :mad:

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Grootste irritatie betreft fifa 2003. Je bent lekker bezig met een wedstrijd en vlak voor het einde wordt de tegenstander toch goed. Er is dan niks te doen om hem te stoppen. Vervolgens maakt hij in de 89ste minuut 2-1. Zo irritant is dat.

14. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    dan kennen we zeker ook morrowind wel (-;

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag aan medics op Xbox Live die hun baan gewoon niet goed deden. Ipv mensen te healen ammo halen op de vijand storten.

Ik stond verdomme naast een van die kerels te roepen en hij reageerd niet.

Verder niks met het spel te maken, enkel met de spelers waarmee ik speelde. :)

*m.b.t. RtCW: Tides of War

16. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het catch up systeem in Racing Evoluzione. Je kan in de laatste bocht weer door iedereen ingehaald worden en laatste worden. Ook al rijd je nog zo goed in het begin van de race. Meestal zit een hele grote voorsprong er niet in. Zo heb ik nu al een paar keer gehad dat iedereen (inclusief ikzelf) binnen dezelfde sseconde finishde. Nou vind ik dat niet echt geloofwaardig en een btje jammer...

17. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vreselijk irritant als characters zich dom/lelijk bewegen. (Enter the matrix)
    En dat van Burnout vind ik wel goed want anders zit er geen spanning meer in het spel en het spel gaat juist om de spanning van het racen.
    Dat je filmpjes niet kan skippen vind ik ook wel irri.

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nope...heb ik geen problemen mee
    wat is daar mee.........

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat hij bedoeld de lange wachttijden en de bugs. Ach ik neem ze voor lief met zo'n goed spel :)

Ik vind producers die spellen maar steeds uitstellen bijzonder irritant, de leuke spellen worden uitgesteld :'-(

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jep heb je gelijk in dat geld bij mij voor:

true crime en mm3.....zo iri als je je net voorbereid hebt op een release en het tog niet op die datum uitkomt:mad:

Deel Deze Pagina