Games en patches......

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door boessie3, 13 mrt 2005.

1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of hier ooit eerder over gesproken is ,maar ik word zelf heel moe dat als er een game uit is gelijk al gecheat wordt.
    En dat er door die cheaters weer een patch uit moet komen of er is teveel lag bijvoorbeeld.
    Wat vinden jullie hier nu van .....zijn de makers nu gewoon te lui om te testen
    of hoe zit dit. :eek:
    En als er een patch uit moet komen dat je er soms een paar maanden op moet wachten.
    Waar ik me nog meer aan irriteerd dat ze van alles beloven in de patch maar dat ze bepaalde dingen nog steeds niet eruit gehaald hebben.

Kortom wat vinden jullie er nu van?????

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb dit ook heel vaak gehad bijv. met: RS3: Black Arrow (maar gelukkig zijn die Bugs er al uit), PES4 (bij een vriend. en ook hier is die Bug gefixed). Maar lang niet alle Glitches en Bugs zijn opgelost in RS3. :mad:
    (Als ik heeeel stiekem mag wezen..zijn de Wallglitches bij RS3 toch wel fijn O-))

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik ben blij at er patches komen ... als je kijkt naar een playstation komt er nooit een patch

een patch kost tijd om te fixen ... dus 2 maanden is snel

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik halo 2 het meeste op live speel en ik daar geregeld geconfronteerd wordt met cheaters vind ik dat hier toch snel iets aan gedaan mag worden. Maar gelukkig gebeurt dat al :). Nu alleen nog wachten :'-(

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga pas weer halo 2 spelen als die patch er is, ik word soms echt gek van die cheaters. Ik verwacht wel dat bungie alle bugs eruit heeft gehaald, alhoewel ik bang ben dat cheaters dan weer andere bugs/cheats vinden.

6. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de Wallglitches toch wel zo sneu! Dat is pas cheaten! |:-

7. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fout. Je kan nog altijd overal slowwalken, strafewalken, door muren heen kijken. Maar Ubisoft heeft nooit moeite gedaan om glitches eruit te halen volgensmij. Kijk maar naar Splinter Cell: Pandora Tommorow, wat ook vol zat met glitches. Ik denk dat het met Lockdown precies hetzelfde gaat gebeuren.

8. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 speel ik ook niet meer zoveel vanwege al die cheaters!!
    En dat ''Patch MISSCHIEN over een maand downloadbaar'' helpt ook niet.
    Als die patch niet komt voor SCCT uit is zal halo 2 niet vaak meer door mij gespeeld worden. Heel misschien alleen nog vanwege nieuwe maps, voertuigen en wapens.... maar daar heb ik ook niet erg veel vertrouwen in

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zeker een supergroot nadeel, bij halo2 is er gewoon te lang gew8 met het fixen van bugs en cheats, hierdoor zijn al veel goede spelers gestopt en ik betwijfel of die weer gaan beginnen met spelen:confused: maar natuurlijk is als die fixes snel gebeuren het patchen een groot voordeel want als dat niet zou gebeuren zou je kunnen blijven cheaten en dat is toch nog minder leuk, het is natuurlijk wel zo dat de cheatmogelijkheden een beetje binnen de perken moeten worden gehouden dus niet zo extreem als bij halo2:confused:. maar blace ook uit bodegraven ik wist niet dat er nog veel meer xboxgamers hier vandaan kwamen:p maar we moeten maar een keer op live gaan spelen.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ook de MEESTEN zijn eruit maar er toch zitten er nog altijd een paar in.

11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het fenomeen patches zowiesow eigenlijk erg dom, in sommige spellen zitten vanaf de launch dikke bugs, en fouten. OOIT GEHOORD VAN TESTEN? Enkele voorbeelden: PES 4, Splinter cell 2 & 3 , Timesplitters : Future Perfect

Deel Deze Pagina