1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games ervaringen in Real Life

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 10 jan 2003.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook wel eens, nadat ik SPlinter Cell heb gedaan , denk ik dat ik in m'n huis stil moet zijn en alles sluipend moet doen, met het gevoel dat ik elk moment ontdekt kan worden(behoorlijk irritant iz dat :p)
    en toen ik naar school fietste (had die avond daarvoor een overdosis DOA3 gedaan) zwoor ik dat ik Hayabusa een handstand zag doen ! :p
    Jullie ook zulke vage Xboxverslaafd-verschijnselen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2003
  2. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, verschijnselen die er niet zijn:9 8)

    Misschien moet je je na laten kijken:+ }:]
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet ook nooit 24 uur lang gamen, maat...
    een paar paddo's minder zou ook wel handig zijn als je aan die troep zit 8) 8)

    nog nooit meegemaakt, maar als ik da begin te merken ga ik toch wel een tijdje kappen, want wat je zegt klinkt als zware verslaving
     
  4. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    yup, ik "leef" splinter cell stijl...
    stil en dan genadeloos toeslaan... 8)
     
  5. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, volgens mij is de psychiater wat voor jou.. :confused:
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Jullie moeten echt of meer slapen, of minder games spelen.

    :+
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Games ervaringen in Real Life

    Ik zal het proberen 8) maar ik mot gewoon afkicken denk ik :confused: :9
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik probeerde laatst nog met mijn fiets Kudos te verzamelen, mjah het was glad dus dat ging mis :+
     
  9. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nopes helemaal geen last van 8).

    Me reactie snelheid is alleen een stuk sneller door die pc shooters :D
     
  10. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen na een dagje halo spelen , vraag ik me wel is af wat voor schade die rocket launcher in real life zou aanrighten..

    Ik kijk dan bv naar zon winkelpui en dan denk ik, hmmm dat zou aardig ontploffen, hehe
     
  11. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd als ik thuis kom van een avondje stappen sluip ik 'sam fisher style' naar boven naar mijn bedje.
     
  12. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    jeez dat heb ik nou nooit, lijpo's !! :p
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb daar zo vaak last van: Laatst ook weer, zit ik een superman spel te spele, ga naar huis vergeet spontaan de auto, maar lag wel binnen no-time in me bed, had alleen onderweg last van hevige turbelentie..


    maar ff serieus, als je hier echt last van hebt he moet je is een boekje van een game lezen, hier staan volgens mij van deze dingen in en wat je er tegen kunt doen: iets van niet geschikt bevonden voor kinderen onder de 3 jaar ofzowiets..
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    bij voetbal doe ik altijd die kerels na van sega soccer slam, op school mep ik dan iedereen in elkaar, en ga dan heel snel lopen:+
     
  15. NehpetS

    NehpetS Guest

    Hmm jah Skinhead heb ik ook weleens......:confused::confused::confused::confused:....Net als laatst. Ik had net Dynasty Warriors 3 gekocht en had lekker gespeeld. Maar toen ik mijn tv en xbox uitzette zag ik opeens in de hoek van mijn kamer een zwaard staan. Hey dacht ik das leuk. Eenmaal beneden heb ik eerst mijn broertjes onthoofd, en ben toen naar buiten gelopen en heb de eerste en de beste 50 voorbijgangers op de meest gruwelijke manieren afgemaakt. Je snapt wel dat ik deze reply nu typ vanaf een van de computers in het computer lokaal in de Bijlmer Bajes.....



    Nu even serieus....je moet jezelf zeker weten na laten kijken....want dat is niet goed. Strax krijg je weer van die taferelen dat je echt iemand vermoord en dan zecht JAH MAAR MENEER DE RECHTER IK HEB TOCH DE 5E VRIJHEID......?????8)
     
  16. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt redelijk vaak als ik door het dorp rijd op mijn driewieler dat ik een groepje covenant zie staan. Meestal kill ik dan eerst alle grunts alvorens ik die gouden elites dood, doorgaans met mijn assault rifle, maar soms ook met stenen, als ik niks anders kan vinden.

    En ja, het gebeurt vaak dat ik onschuldige omstanders raak, maar ja, who cares, ik bevrijd jullie wel mooi van dat ruimte tuig dat onze mooie planeet bedreigt hoor!!

    De poltie kent me, die kijken er niet vreemd meer van op, alleen zeggen ze soms dat ik ook alle rommel moet opruimen, maar dan zeg ik: mooi niet coppers, you'll never catch me alive!!! en dan kill ik alle agenten die me niet aanstaan met een melee attack en loop weer rustig door.

    Inderdaad, het komt wel eens voor dat ik voor de rechter moet verschijnen onder verdenking van vandalisme, als ik per ongeluk weer een bushokje kapot knal mij mijn epische strijd tegen de buitenaardsen, maar dan betaalt ene prins Bernard altijd mijn boetes, dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

    Dat is een kleine greep van mijn xbox avonturen uit de realiteit.

    En voor iedereen die dit niet gelooft en denk dat ik professionele hulp moet gaan zoeken of een hoge boom met een touw, dit is dus echt waar. Het bewijs staat op diverse sites op het internet, zoals www.hoeikmijnstrijdopaardetegendecovenantdoorzet.nl en www.wieisdiemandieonszondagsaltijdkomtreddenvandievreselijkeengeruimtebeesten.net
     
  17. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel vaak volleyball met schoonheden op het plaatselijke strand...
    :D

    of zie ik mezelf in de toekomst voor m'n tv scherm, doaxv spelen ? :confused:
     
  18. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik teveel splinter cell heb gespeeld doe ik wel eens per ongeluk een split jump. dan moet me moeder me met een bezem naar beneden slaan.
     
  19. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je na het spelen van splinter cell van die rare kwalen krijgt zou ik in de VS gaan wonen en een schadeclaim van een paar miljoen eisen.:confused:
     
  20. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik heb ook wel eens op straat (fiets) dan zie ik een groepje 'criminelen' lopen. Ik pak dan m'n rocket launcher en probeer dan een multikill te halen :D Om daarna met de minigun de ruiten van de school kapot te knallen 8)
     

Deel Deze Pagina