games for kids < 10 jaar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jon, 24 jun 2003.

1. Jon

Jon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He jongens en meisjes,

Ben zelf al een behoorlijke ouw kerel aan 't worden.
    Ik heb 2 kinderen van 10 (jongen) en 7 (meisje) en willen graag spellen die zij leuk vinden voor de Xbox.
    Maar wat is er in de aanbieding?
    Wie weet leuke titels voor deze leeftijdsgroep; avontuurlijk, spellen met dieren als karakter, simulaties.
    Ik dacht zelf aan Fuzion Frenzy en Rollercoaster tycoon maar er zal nog wel veel meer zijn.

Je weet wel ; games for kiddies!???????

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Toe Jam & Earl
    Blinx The Timesweeper

Allebei platform games, lekker vrolijk & Kleurrijk.. Vinden kinderen vast wel leuk :)

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien Blinx:)

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Breng je xbox terug naar de winkel en ruil 'm voor een Gamecube :+

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmmm, er zijn er nog een aantal meer. Wat dacht je van The Sims, Zapper de ondeugende krekel (wat dat dan ook mag zijn :p), Rayman 3, Vexx zou misschien ook nog wel kunnen, om er maar een paar op te noemen. Er zijn er vast nog wel meer, maar die springen me zo niet te binnen.
    Hopelijk heb je hier wat aan :)

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Oddworld, Pirates, Taz wanted, Shrek misschien?:)

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk kan ook nog wel voor kid van 10 (dat vind mijn broertje geweldig van 10)

8. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
  9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    crash bandicoot ( platformer) vrolijke kleurtjes, niet moeilijk( wat blinx wel is) en het is ook nog een classic dus slecht €30. Toejam&Earl is meer een vrolijke game met volwassen humor en muziek, die zal jonge kinderen niet zo aanspreken denk ik. Jongens vinden race games meestal ook wel leuk,als ze van auto's houden, dus games als Burnout 1/2, Need For speed Hot Pursuit 2 en racing evoluzione zijn misschien wat voor hem, deze games zijn ook niet te moeilijk.

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Blinx raad ik je kinderen niet aan damn wat is dat spel moeilijk!

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als je kinderen een beetje van sport houden, kunnen ze ook wel sport spellen spelen.

Fifa 2003 of F1 2002.:cool:

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    meeste platform games zullen ze leuk vinden en zoals x-box player al zei racespellen, fuzion frenzy is ook wel leuk voor de kids, maar voor 7 jarigen wordt het toch wat minder, die zijn naar mijn mening net iets te jong.

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Tony Hawk is inderdaad ook een goeie, me buurjongetje van 7 die speelt 't ook en die snapt 't en vind 't ook geweldig :)

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Shrek, is echt vrolijk:)

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dokter Muto! 8)

Misschien is Indiana Jones iets voor ze..

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    halo.
    speelt mijn zusje ook..maar voor de meer vredelievender kindertjes zijn racespellen toch ook prima (daar zijn mijn zusjes niet bij weg te slaan) BurnOut2, MidTown Maddnes 3 schijnt cool te worden. Dat zijn beide arcade games, lekker makkelijk te besturen..PGR en MGP zijn denk ik wat te pro.

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik zou geen oddworld doen. veelste ingewikkeld

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn twee neefjes ( 5 en 7) spelen ook regelmatig op mijn Xbox.
    Ze spelen vaak DOA 3 ( iedereen kan het, het is maar op knopje rammen hè) en er zit geen bloed in. Ik weet niet of je tegen geweld in games bent voor kleine kinderen. Maar goed, ik laat ze enkel games spelen die niet te geweldadig zijn. Daarnaast spelen ze ook wel sega soccer slam en ssx tricky. Beide games speel je zo goed of zo slecht als je zelf wil. De oudste speelt ook wel al is Blinx, maar dat is vaak nog beetje te ingewikkeld, tezij je helpt. Bloodwake kunnen ze ook. Alle games ( behalve Blinx) kunnen ze ook tegen elkaar spelen. Ik raad racers voor kinderen af. Want dan staan ze na 5minuutje tegen de kant klem gereden ( dan heb ik het over DTM, PGR, Racing evoluzione). Ik zou ook geen al te enge games nemen voor jouw kinderen. Mijn 2 neefjes zijn echter wel wat jonger dan jouw kinderen, dus die kunnen misschien wel wat ingewikkelder aan.

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn neefje (6) vindt Halo en Splinter Cell helemaal geweldig, alleen bakt hij er geen reet van :D

20. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Koop gewoon een ngc erbij.:+

Deel Deze Pagina