Ik lees steeds vaker dat forumbezoekers xbox games huren. Persoonlijk ben ik echter nog nooit een videotheek tegengekomen die xbox games verhuurt. Wel PS, PS2 en GC Heeft iemand van jullie ooit echt een xbox game gehuurt, of praat iedereen elkaar na? En zo ja waar? Bij welke keten? BTW: Ik kom trouwens uit Leidschendam.
Ik kom uit zeeland en de Viduet in middelburg heeft ze wel. alleen is t wel balen dat je importeren uit frankrijk en bijna nooit nieuwe hebben. maar je hebben ze iig.
waar is die videut in middelburg dan?, woon zelf in vlissingen wil ook wel eens een game huren als ze niet te duur zijn.
Ik woon in de buurt van eindhoven en bij ons hebben ze wel gewoon bij meerdere!! videotheken Xboxgames te huur... Maar eindhoven is wel een eindje weg voor jullie..
videotheek Waddinxveen Ik heb al meerdere XBOX-spellen gehuurd bij onze Waddinxveense videotheek (Videoland). Niet de meest recentste titels maar om een spel een keer te proberen is het een uitstekende optie.
Eum in Oostende kan je dat wel huren hoor. In game mania(game shop) of in video palaca(videotheek), ik huur eigelijk wel nog tamelijk veel games. Dat kost ongeveer 5€ voor 3 dagen.
Stervideotheek in Horst (tussen Venlo en Venray) heeft er ook een aantal. Ze hebben niet veel nieuwe spellen, heb er ook nog nooit gehuurd omdat er niet veel voor mij tussenzit. Maar ze hebben ze wel.
Ik woon ik rijswijk en heb ook nog nooit een videotheek gezien met xbox games. vaak alleen gamecube en ps games.
In denbosch hebben ze ook helemaal niks, wel overal ps2 spellen te huur. domme eikels ik denk dat als ze xbox-spellen verhuurden er nog veel meer verhuurd werd als bij de ps2.
Ik woon in de buurt van eindhoven en bij ons hebben ze wel gewoon bij meerdere!! videotheken Xboxgames te huur... Maar eindhoven is wel een eindje weg voor jullie.. gepost door: BFalcon bij welke videotheek hebben ze dan xbox games BFalcon?? heb al bij de videoland en filmstation gekeken maar daar hadden ze er geen...( kan goed zijn dat ik nie goed genoeg geken heb hoowr) maar waar hebben ze dan wel xbox games?????
Ik ben een Tilburger en heb lang gezocht naar XBOX game verhuurders. Bij de filmclub zouden ze ze gaan verhuren, maar ze wisten niet vanaf waneer, toen heb ik gevraagd waar ze het wel verhuren, en er was er 1 in heel tilburg videoscoop. Ligt ergens diep in een woonwijk. Dus je moet gewoon rondvragen bij andere videotheken!!
Bij een videotheek hier bij ons in Best... Dat is ongeveer 15 minuten rijden van eindhoven *maar dat zou jij wel weten*. Het gaat om de videotheek; 'videocorner' en daar verhuren ze dus Xbox games. Als je de exacte locatie wilt weten moet je maar ff PM'en dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen...
Hier in Assen hebben ze bij de videoland alleen maar PS2, PSX en N64 games. En bij de ster videotheek staat op zo'n bord voor de de deur dat ze games en videos verhuren en wat ligt er in die winkel 4 PS2games, neej daar word je blij van.
in utrecht heb ik ook een videoland gevonden die xboxgames verhuurd , nog met een redelijk aanbod ook en de wat ouderespellen kan je 1 week huren voor € 3.50
Iemand nog iets in de Achterhoek? Ik heb ook al gezocht, bij onze plaatselijke videotheek verhuren ze alleen PS2.