weet iemand waar ik in de omgeving van dronten xbox games kan huuren of koopen en me geld terug krijgen?
goh die stad is toch niet zo groot :{......als je daar best lang hebt gewoon ken je best zo alle plekken weten toch
http://forum.xboxworld.nl/search.ph...d=101100&sortby=lastpost&sortorder=descending Zoek opdracht doet wonderen Een grotere video-huur-boer zoals Videoland verhuren Xbox games, als er die 1 in de buurt zit kan je daar huren. Zo niet, misschien in dichtbij liggende dorpen/steden. Kijk anders misschien op www.videoland.nl voor locaties, als ze d'r opstaan.. Ik hoop 't voor je, had zelf ff geen zin om te kijken. Owh... En voor de Mods ... De rode tekst is geweldig, ik zie echt dat jullie er werk van maken, ga zo door
bij onze videoland zijn geen xboxgames te huur en op hun website staan ook alleen PS2 spellen. en btw welke mod is hier zo lekker op dreef?
woeps, ik dacht dat videoland ze wel verhuurde... Sorry voor me onbetrouwbare informatie, heb niks gezegt dus, of ze moeten bij andere videolands wel verhuren, maar dat weet ik niet ik huur zelf nooit geen games... Vrienden van me hebben allemaal andere spellen als ik, als ik ze wil spelen leen ik ze wel.
ik kan in harderwijk bijna elk xbox spel huren de nieuwe zowiezo (bij videoland) ik denk dat ze ongeveer 80 titels hebben staan en er komen wekelijks spellen bij!!!!!
bij de drontese vidioland is niks te huur en ander vidio theek allen ps2 maar ik ga wel ff zijken waar om ze dat nie hebben en als ze zeggen dat er geen vraag naar is iedreen die ik ken er op afstuuren
Bij ons in Dordt verhuren ze maar bij één Videoland Xbox spellen, want daar is nog niet zoveel vraag naar. Maar ze zeiden dat als het beter gaat lopen dat ze in meerdere filialen xbox spellen gaan verhuren. LATEN WE HET HOPEN!!!
Bij mij in de buurt is er een video land alleen die ga pas in maart Xbox games verhuren, vanwege een verbouwing.
Niet on line.. In stores, bijv videotheken die gebruik van mn games maken..vrienden die andere vrienden door verwijzen.. Ik verhuur natuurlijk geen games aan mensen online, lijkt me een beetje dom en gevaarlijk..
Hier in dordrecht verhuren ze bij de videoland op maar 1 locatie Xbox games (wieldrecht), daar hebben ze er dan wel een aantal. In de stad is het mogelijk om xbox games te huren bij een gameshop (eind voorstraat, schuin tegenover de dump).
Snap ik, laat ik het anders vragen...............hoe kan ik als amsterdammer bij jou je games huren, oftewel, what do I do, or where do I go??