Plaats in deze Topic als je goedkoop ergens een game kan kopen . Er bestaat al zo'n Topic , maar daar gaat het alleen over xbox games . ( Zie : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75175 ) Ik heb het laatst Riddick - Escape from Butcher Bay ( PC ) gekocht bij de FRS. Prijs was €15,- *)
bij de intertoys hebben ze vrijwel altijd een "grabbelbak" in die bak liggen allerlei soorten games (meestal voor pc) en altijd voor 5 of 10 euro...
vaak classics.. of van die euhm.. tja.. niet veel verkochte games.. dus slechte games (ookal vind ik dat een beetje een groot woord dervoor) maar meestal wel van die games waarmee je je uren kan vermaken met vrienden =P
inderdaad, ofwel slechte games.... of oude games zoals ehm commando's 1 en 2 half life 1 (niet zeker) fifa 97 t/m 2001 ofzo
Nou , ik heb vorige week Quake 4 ( PC ) gekocht voor € 19,95 bij de FRS . En Quake 4 is niet echt een slechte game .
maar ik denk niet uit een soort budget bak =P ik wil ook nog wel es queak 4 =O ik ga binnekort wel even mezelf naar de FRS begeven =)
Hij staat gewoon tussen alle andere nieuwe titels . Messchien is het wel tijdelijk , maar ik heb hem toen gekocht voor € 19,95 .
Wie weet waar je het spel Anno 1503 AD kan halen . Kan hem echt nergens vinden omdat hij best wel oud is. Wie o wie helpt mij dit spel te vinden?
En de gamecube versie is nog gewoon 60 euro . Iemand toevallig Resident Evil 4 & Paper Mario 2 voor een leuk prijsje gezien?
Hier bestaat ook wel een website voor, daar kun je zien in welke winkel de game het goedkoopst is www.budgetgaming.nl
Veel mensen zullen wel weten dat die site er is. Maar ik denk dat de bedoeling van deze thread meer is dat mensen ergens een game zien liggen en denken van; hey, die is goedkoop. Ik wist niet dat ie al zo goedkoop was. [edit] sorry van dubbelpost
FRS, 10 euro - Flightsimulator 2000 - Trainsimulator - CC - Generals - Alle commando's Meer alhier --> Games voor rond de 10 euro, of 3 halen voor 25 euro