Hallo.. Dit zijn wat games die binnekort uitkomen. Omdat ik veel System Link wil ik graag weten welke games er System Link ondersteunen..?? Kenneth Animaniacs,the Great Edgar Hunt Battlefield,Modern Combat Blowout Brian Lara International Cricket Brothers in Arms Close Combat,First to Fight Cold Fear Conker,Live & Reloaded CT,Special Forces Dead or Alive,Ultimates Delta Force Black Hawk Down ESPN NBA 2005 ESPN NHL Hockey 2005 Far Cry,Instincts Fear & Respect Fifa Street Forgotten Realms,Demon Stone Forza Motorsport Get on da Mic Ghost Master GTA San Andreas He-Man,Defender of Grayskull Iron Phoenix Jade Empire Juiced ondersteunt systemlink Kameo,Elements of Power King Arthur Mechassault 2,Lone Wolf ondersteunt system link Medal of Honor,Dogs of War Mercenaries Midnight Club 3,Dub Edition Mortal Kombat,Shaolin Monks Narc NBA Street 3 Neighbours from Hell NFL Street 2 Oddworld,Stranger's Wrath Otogi 2 Outlaw Golf 2 Outlaw Volleyball,Remixed Painkiller Pariah Playboy the Mansion Predator,Concrete Jungle Project Zero 2,Crimson Butterfly Red Ninja,End of Honor Robotech,Invasion Robots Rugby 2005 Scarface Sonic Mega Collection Spike Out,Battle Street Spongebob de Film Spy vs Spy Star Command Deluxe Star Wars,Knights of the Old Republic 2,the Sith Lords Star Wars,Republic Commando Starsky & Hutch 2 Teenage Mutant Ninja Turtles 2,Battle Nexus Timesplitters,Future Perfect Tom Clancy's Rainbow Six,Lockdown Tom Clancy's Splintercell 3,Chaos Theory UEFA Champions League 2004-2005 Unreal Championship 2,the Liandri Conflict
Misschien kan je dat op de site van xbconnect,xlink Ik heb er een tijd geleden ook naar gezocht maar kon er niets over vinden.
Veel van de shooters zullen vast wel system link ondersteunen. Even kijken of je ntsc hoesjes kan vinden waar het op is aangegeven
..ehm ik wil niet lullig doen ... maar er zijn al een aantal van deze threads (ooit gehoord van de zoekfunktie)
Waarom wil je dat eigenlijk weten? Je kan toch zodra je het spel gaat kopen, direct op het hoesje kijken...:{ Enne er staan ook nog spellen tussen die dit jaar niet eens uitkomen. Maar dat terzijde. Edit: En dat wat Fardo zegt kun je ook wel doen...
van de nieuwe spellen is het meestal ook nog eens onbekend, omdat ze system link pas het laatste toevoegen Forza ondersteund trouwens systemlink
Je verwacht toch niet écht van ons dat wij die hele lijst van jou gaan onderzoeken? Je zou bijvoorbeeld ook zelf eens op onderzoek uit kunnen gaan in plaats van ons voor het karretje spannen Meer info over of een bepaalde game wel of geen system link bevat vindt je op de frontpage, op het [search]forum[/search] of op de rest van het internet. Deze gaat dicht.