Games over laten komen vanuit Taiwan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevf, 12 jan 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een kameraad van mij gaat binnenkort voor een half jaar naar Taiwan. Ik vroeg me af of ik met hem nog wat lucratiefs kon regelen mbt het aanschaffen (en opsturen) van goedkope games voor mijn 360. Ervaringen? Tips?

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb dan zijn de meeste games regio gebonden. Dus dat betekent dat je ze niet online kan spelen of misschien helemaal niet.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De meeste games zijn Region Fixed ... du gaan niet werken op onze Xbox 360

Als ze region fixed zijn doen ze het niet op onze xbox 360

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Iemand postte laatst ergens een lijstje met regio-vrije games (iemand die lijst/link nog?), volgens mij zat DOA4 en Condemned daar ook tussen. Al is het maar voor een paar games. Zijn de games daar wel goedkoper en kan hij ze zo opsturen?

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je de spellen kopen via gcshop.nl. Dat is egt heel goedkoop, de prijzen zijn minstens 15% lager dan in winkels. Dus ik denk niet dat je ze egt heel veel goedkoper kan krijgen, want vanuit taiwan iets sturen is volgens mij best wel duur....

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat zijn de amerikaanse gams .. maar dat zegt niets over taiwanese games of europese games ... tevens worden sommige aziatische games vertaald .. dus is er geen engelse versie ..

Ik verwacht dat de games daar misschien een paar euro goedkoper zijn .. maar dan moet je ze nog opsturen .. als het per boot gaat kan je soms 3 weken wachten ... je kan ze idd beter bij winkels als gcshop kopen

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Twee keer neem je iets aan in dit korte stukje (nergens goedkoper en duur om op te sturen). Ik moet het gewoon zeker weten :9

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm zonde, ik dacht dat regiovrij dan ook direct helemaal regiovrij was.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sommige games komen ok later uit in Taiwan/Japan ... condemmned komt daar helemaal niet uit .. DOA4 alleen de aziatische versie (dus niet engels) etc. ... als je vriend naar amerika was gegaan was het misschien intressanter

Tevens vraag ik me af of de Xbox 360 al in Taiwan uit is ... (volgens mij komt deze daar pas in maart uit) ...

Deel Deze Pagina