in US werden de games verkocht per 3 in paketten. Is dat hier ook zo? Is daar al iets over gezecht? En kunnen we de games da kiezen dan kiezen? prijs?
volgens mij zaten in de VS DOA 3, Halo en PGR in een pakket, weet trouwens niet of dat in nederland is, is hier nl. ook een stukkie duurder, en zo rijk is iedereen niet. ik wel natuurlijk mzzl, Munch and Abe ($ $ $ )
nee hier komen vanuit MS geen bundels op de markt.. WInkels kunnen dat doen maar ik heb ze nog niet gezien die dat doen
ja da kan. maar hoeveel is zo'n 3-pak in america goedkoper dan dat je de spellen die in dat pak zitten los koopt in america?
ik neem tenminste aan dat die goedkoper zijn dan dat je ze los koopt anders kan je ze natuurlijk net zo goed los kopen.
(off-topic) Hee Wouter wat zie jij er trouwens ontiegelijk lekker uit!? ik moet zeggen dat het ombouwen je beter is afgegaan dan Kelly uit Big Brother aan je Avatar te zien
Als je de import kocht kreeg je volgens mij een bundel met Doa3 Halo Munch Odyssey maar PGR zou ook wel cool zijn een beetje van alles wat