Laatste 5 members Gametag Console Inbox Outbox Datum Joene90 (Xbox) 1 5 11/3/2006 deepsnow (PS2) 3 2 11/3/2006 xxxxxxxx (Xbox360) 5 2 11/3/2006 fifa06 (PS2) 2 1 11/3/2006 JJ72 (PS2) 3 Joene90 die kennen we wel. (Zit ook op XBW)
en wat wil je daar mee zeggen.. .. nja ik kende het ook al heb me wel aangemeld maar heb toch via de x-bazar gruild
Nou vaak ruilen, en zet de mensen met wie je geruild hebt in je sig. Kijk hoe lang hij al bij xbw zit en hoeveel berichten hij achter heeft gelaten. Is dit allemaal negatief? Ga dan vragen of hij de game eerst opstuurt, doe ik ook altijd, tot nu toe heeft er nooit iemand geweigerd!
alleen ruilen (vandaar de naam: exchange ) mrja je kan bijv wel zijn email vragen en dan overleggen of je hem niet kan verkopen
Ik dacht ik meld me even aan, misschien dat ik ooit een mail krijg.. Maar ik vertrouw XBW alsnog beter..
Ikzelf zou eigenlijk nooit een spel ruilen of verkopen behalve als ik egt geld nodig heb. Want eigenlijk speel je een spel niet meer heb je het net een weke verkocht en denk je, oh ik heb zin om weer Barbie ( voorbeeld ) te gaan spelen. Kopen met geld zou ik dan weer wel doen want meestal is het tog een tientje goedkopr bij wat nieuwere spellen dan in de winkel en vaak zonder schade.