Sorry maar ik moet dit ff kwijt: Het verbaast mij werkelijk niets dat het aanbod in de bekende winkels waar je XBOX games kan kopen STERK afneemt (lees niet meer bijgehouden, stof op sommige planken, hier en daar misschien wel een nieuwe game, de rest wordt niet bijgevuld) en alleen de nieuwe en aanvullingen van oude games bijna nog alleen in special (game)winkels kan vinden. De 'droogte' van de zomer, nu ook nog eens de uitstel van vele games (en let maar op, het gaat ook gebeuren met alle andere games). Vaak wordt de reden gegeven dat het spel toch nog even geperfectioneerd moet worden; in de meeste gevallen is dat onzin en is het zelfs een truukje om maar niet teveel games tergelijkertijd in een periode als Kerst op de markt te brengen. Allemaal misschien lekker tegenstrijdig, maar zo gaat het met alles. Wat zou Microsoft nou hier aan kunnen doen....de spanning is er namelijk al veel te lang uit!
alsof je de plank van de gamecube nog niet heb gezien die staat al vanaf het begin tot nu toe het zelfde en ze klagen niet
Bij de Dixons op de lijnbaan in Rotterdam hebben ze echt bijna elk spel dat tot nu toe is uitgebracht, das best indrukwekkend. Maar ook de Futurezone heeft wel een leuke collectie staan. Verder zie ik eigenlijk meer dat ze slechts een beperkt aantal titels aanbieden, wat natuurlijk ook jammer is, maar onvermijdelijk.
yup Dixons roelt. Het is er namelijk vaak goedkoper als FRS en ze hebben er echt alles. daarom koop ik daar vaak omdat dat de enige winkel in Nieuwegein is die de nieuwste spellen heeft.
bij ons is het ook slecht gesteld! 2 rekken Xbox 2 rekken GC en de rest PS2 maar die rekken van Xbox en Gc zijn inet eens vol! en ik heb nog geeneens Enclave of hunter zien staan dus up to date zijn ze ni gelukkig is er een andere winkel die alle spellen heeft; maar die zijn dan ook duurder (€72 voor bloodwake stel je voor )
ik denk dat het niet iets algemeens is hoor. Het ligt eerder aan de winkel zelf. Die moeten vaak zelf bepalen hoe belangrijk ze bepaalde produkten vinden en hangt er natuurlijk ook vanaf hoe het verkoopt in die winkel.
Ja en als steeds meer winkels 'bepaalde produkten' minder belangrijk gaan vinden omdat het minder verkoopt dan verstoft de Xbox game-handel toch?!!
Bij ons zijn de winkels niet up to date. De spellen zijn nog niet eens afgeprijst zoals in sommige winkels wel het geval is....