Games van oktober

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door J_Star, 3 okt 2003.

1. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ff melden dat games van oktober het niet doet of ligt dit aan mij het is 16:50

2. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan jou, ikke ken t gewoon bekijken. tis ondertussen bij mji 16:55

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De verhuizing is nog niet volledig afgerond. Het xbw domein is namelijk nog niet te bereiken en daar is in dit geval naartoe gelinkt. Als je het artikel toch wilt bekijken moet je er gewoon even xboxworld.nl van maken.

4. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    dit krijg ik te zien alle andere nieuws kan ik wel kijken dit gebeur na ik die link in duw

Warning: Unable to access /home/virtual/site4/fst/var/www/html/function.tags2.php in /home/virtual/site4/fst/var/www/html/instellingen.php on line 32

Warning: Unable to access /home/virtual/site4/fst/var/www/html/function.tags2.php in /home/virtual/site4/fst/var/www/html/instellingen.php on line 32

Fatal error: Failed opening required '/home/virtual/site4/fst/var/www/html/function.tags2.php' (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/virtual/site4/fst/var/www/html/instellingen.php on line 32

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nogmaals, maak van de link xboxworld i.p.v. xbw.

Deel Deze Pagina