Volgens mij zijn dit soort threads niet toegestaan omdat je uiteindelijk gewoon een hele waslijst krijgt aan spellen die iedereen leuk vind en aangezien iedereen zijn eigen smaak heeft schiet je eruiteindelijk niet zo veel mee op. Ik zou als ik jouw was gewoon ff wat reviews van spellen doorlezen met betrekking tot het genre wat jij leuk vind.
Hhmm, ik zal je even een mail sturen met geweldige games voor de Xbox. Bedenk wel dat er nu nog heel weinig Xbox-games uitkomen, omdat de Xbox360 zo in trek is. Maar er zijn genoeg klassiekers voor de Xbox. En je kan de Xbox360 games natuurlijk niet op een XBox spelen.
Hehe een nieuwe console maken met games die je ook op de oude zou kunnen spelen... ff logisch nadenken? Ninja gaiden , forza motorsport , pgr 2 , halo's enz... weet niet wat jij leuk vind eh
Hou eens op met iedereen af te kraken, iedereen vraagt wel eens iets wat niet echt heel slim is, lekker boeie
Dat post je bijna in elke thread waar iemand een vraag stelt man Btw,Neem de halo reeks Btw, koosvangooten bestaat niet
Bestaat wel hoor. GVD, we zijn gvd aan het slowchatten. Wij verdienen heel veel strafpunten! Op naar de XBW chat. On-Topic: Games als Halo 2 spreken uit zichzelf, misschien is eht een idee om dat soort spellen te kopen, mits je de spellen wel leuk vind.
Je moet gewoon bij jezelf nagaan wat voor soort games je leuk vindt. En als je weet wat voor genre je aanspreekt kan je bijvoorbeeld bij de XBW-gamedatabase op genre gaan zoeken en dan reviews gaan lezen van games en zo kijken of een bepaalde game je leuk lijkt.