Games worden niet gebouwd voor LAN.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex V, 1 aug 2003.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn veel te weinig games die je leuk kunt lannen. Alleen HALO vind ik leuk, en die spelen we nu al ruim een jaar. Brute Force is toch wat minder en levert ook de nodige framedrops als het druk wordt en je met meer dan 3 man speelt op een tv. Andere games als RTCW en MM3 kun je niet eens met meer dan 1 per xbox lannen met als resultaat dat je 8 games moet hebben en 8 xboxen om een beetje een leuke LAN te kunnen organiseren. Dat is vet duur!!! Kunnen ze dan niet zorgen dat je met 1 cd kunt lannen of zo?? Dat splitscreen niet werkt in de meeste gevallen op heeft weer te maken met gebrek aan kracht van de xbox. Dat ding trekt het vaak niet om met meerdere mensen splitscreen te lannen.. Alleen HALO wel!! Dus waarom bouwen ze niet meer van dit soort games. Het kastje kan het dus aan... Je ziet wel dat alles vet kartelig is in multiplayer deathmatch maar ja de framerate is wel goed. Waarvan verwachten jullie nog goede LAN opties, of vinden jullie dat de LAN opties op dit moment al goed van zijn?

Ik verwacht veel van perfect dark zero... en van HALO 2... Half life 2 draait niet op een xbox op splitscreen dat kan ik je nu al vertellen.

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  2. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk worden de spellen voor LIVE ontwikkeld ($!) en niet voor LAN. Dus don't get your hopes up, want LAN is niet de focal point voor de developers, die krijgen die LIVE opdracht wel van MS.

En uiteindelijk is de LIVE experience veel leuker dan LAN, toch?

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    LAN is vele maler beter dan LIVE! want er gaat niks boven het live afzeiken van de rest als je ze inmaakt. De uitdrukking op hun gezicht is onbetaalbaar

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Wat als je geen Live hebt jayroon?
    Naar mijn mening is Halo gewoon de beste Lan-game tot nu toe. Werkt gewoon perfect met zn zestienen.

Ik heb hier verder niet echt veel aan toe te voegen.

5. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    en als je nou geen live kunt krijgen :'-(

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch is Jayroons punt wel degelijk iets waar je rekening mee moet houden. System Link wordt vaak wel geleverd bij Live games, maar blijft een ondergeschoven kindje - en dat terwijl er wél een 'markt' voor is maar geen commerciele. Misschien vooral omdat er nog te weinig leuke netwerkgames zijn, en Xbox LAN parties daardoor schaars zijn.

Zoals Raptor en Alex al aangaven; Halo is nu al bijna 2 jaar oud en blijft gewoon de beste LAN game. Mede doordat je met 4 man op 1 Xbox kan én nog tegen andere personen kan spelen (naast de kwaliteiten van het spel zelf).

7. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens

8. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het feit dat ze dan minder spelcopies per speler hebben een nadeel is voor de fabrikant wat betreft Lan opties. In princiepe willen ze dat je eigenaar bent van een game als je hem speelt, en bij zulke gelegenheden is dat percentage natuurlijk lager. Ikzelf Lan niet veel met mijn Xbox maar kan wel begrijpen dat het behoorlijk "niet fijn" is als bij een mooie MM game die optie er niet bij zit.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat voordeel zou toch vooral gelden voor Microsoft? Microsoft zou toch in principe zoveel mogelijk Xbox gamers willen hebben? MM3 heeft idd geen grote splitscreen mogelijkheden, maar dat zal ofwel met tijdgebrek te maken hebben ofwel met gewoon technische capaciteit. Maar bv Halo en Brute Force beschikken beiden over 4 player splitscreen mét system link - Dus daar zal het neit écht aan liggen.

Deel Deze Pagina