Er zijn veel te weinig games die je leuk kunt lannen. Alleen HALO vind ik leuk, en die spelen we nu al ruim een jaar. Brute Force is toch wat minder en levert ook de nodige framedrops als het druk wordt en je met meer dan 3 man speelt op een tv. Andere games als RTCW en MM3 kun je niet eens met meer dan 1 per xbox lannen met als resultaat dat je 8 games moet hebben en 8 xboxen om een beetje een leuke LAN te kunnen organiseren. Dat is vet duur!!! Kunnen ze dan niet zorgen dat je met 1 cd kunt lannen of zo?? Dat splitscreen niet werkt in de meeste gevallen op heeft weer te maken met gebrek aan kracht van de xbox. Dat ding trekt het vaak niet om met meerdere mensen splitscreen te lannen.. Alleen HALO wel!! Dus waarom bouwen ze niet meer van dit soort games. Het kastje kan het dus aan... Je ziet wel dat alles vet kartelig is in multiplayer deathmatch maar ja de framerate is wel goed. Waarvan verwachten jullie nog goede LAN opties, of vinden jullie dat de LAN opties op dit moment al goed van zijn?
Ik verwacht veel van perfect dark zero... en van HALO 2... Half life 2 draait niet op een xbox op splitscreen dat kan ik je nu al vertellen.
Laatst bewerkt: 1 aug 2003