het zal wel komen omdat ik nog maar sindskort geintreseerd ben in de xbox maar hoeveel gaan de games voor voor deze machtige machine kosten ???
Dassssssstandaard. Als ze van dat geld maar blijven zorgen voor geile spelletjes maakt het mij niet uit
In de VS is het veel goedkoper. Kunnen ze de beveiliging al omzeilen? Ik ga voor de kopieen. Ze vragen erom. Maar natuurlijk niet bij de launch. Als ze de Xbox kunnen ombouwen,ga ik dat dan gelijk doen. Maar dan alleen iemand vinden met een dvd brander.
ummm.. ik weet zeker dat de spellen in de v.s NIET goedkoper zijn ze zijn even duur als hier zelfs ps2 spellen ik heb zelf spellen daar gekocht in december voor mijn X-box en ps2.(cel damage)]:- (Metal gear 2)
Naar mijn weten kosten de Xbox spellen in amerika $49 dat is dus omgerekend 122 gulden, oftewel 55 euro. T kan natuurlijk aan mij liggen, maare 55 euro is nog altijd minder als 69 euro.
Bij dvdbox office: Halo €56.70 Cel Damage €58.83 Dead or Alive 3 €57.41 alle spellen onder de €60 en geen shipping kosten En btw Xbox owns
Dude your drunk. Ik was in Canada met de launch toen ik mijn Xbox in de EB games store kocht Dat betekend dat ik weet hoeveel ze in de winkel kosten. En ik betaalde, 70 dollar, wat een equivalent van +/- 110 gulden is. oftewel, +/- 50 euro tenk joe verie mutsj