Gamesbladen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterape, 18 nov 2002.

1. masterape

masterape Guest

Door de vele discussies over verschillende bladen maak ik er maar een algemene topic van.Dus welk gameblad vind je het beste of ben je lid van een waarom?

nou ik ben lid van de PU omdat ik het een geweldig blad vind door de druge humor,de trips waar ze niet alleen over games vertellen maar ook over hun ervaringen,en dat ze dingen naar de lezers toedoen zoals oude foto's terughalen enz.,en meestal geef ik ze wel gelijk in de revieuws previeuws,zoals deathrow een 7,4 vind ik volkomen terecht,want na een tijdje begint het al snel te vervelen.

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens :cool:

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees altijd Xgamer maar ik weet in Amsterdam maar een sigarenboer die hem verkoopt dus als die er mee kapt zal ik wel XBM gaan lezen of zo....

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    over deathrow gaat et niet om het cijfer, maar op de manier van die review, een kwart kantje, met eerst de helft over schelden, en daarna zeggen: al met al een goede beat em up..

terwijl het gewoon een game is, waar het sport gedeelte het belangrijkst is..

5. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik lees altijd de Engelse Xbox Magazine. Ze zeggen dat ze onafhankelijk zijn, dat zal ook wel zo zijn, maar soms zijn ze wel een beetje fanboy-achtig. En ik lees ook de nederlandse Xbox magazine.

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de PU en XBM. Die OXM wil ik ook wel lezen, maar die verkopen ze niet bij mij

7. masterape

masterape Guest

Dat probleem heb ik ook al van de OXM en ik ben ook lid van de XBM omdat ik een xobx heb logisch!

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben abbo vd PU, terwijl ik het blad eigenlijk niet eens goed lees. Blader het door als ie binnenkomt. Maar het DVD'tje was natuurlijk mooi meegenomen. Daarnaast denk ik dat ik maar een abbo neem op het XBW magazine, die SC aanbieding is niet slecht! :p

9. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al meer als vijf jaar abbo van de PU, af en toe twijfel ik m'n abbonement op te zeggen. Maar PU's zoals de laatste overtuigen me dan weer om dat niet te doen. Anywayz, ik koop zo eens in de zoveel tijd weleens een Xboxblad, meestal de OXM, ik bedoel voor het geld dat je neerlegt voor de XGamer krijg je bij de OXM een demo-dvd. Lijkt me duidelijk. Die demo's vallen me wel vaak tegen. Maar de filmpjes zijn vaak wel handig om een indruk te krijgen hoe sommige spellen eruit gaan zien.

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, de OXM was dacht ik vel duurder dan de Xgamer. Iets van 13 euro of is dat niet waar. Misschien ben ik in de war met OPM. Ik koop in ieder geval nooi officiele mags want die vertrouw ik niet. Ga je aan M$ vragen of hun games goed zijn.... Hoewel veel gamesmags die claimen onafhankelijk te zijn natuurlijk ook gewoon voor het succes van hun blad afhankelijk zijn van het succes van de betreffende console.

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik lees de PU en OXM, Pu omdat het blad lekker wegleest en voor mijn gevoel meer objectief is.
    OXM koop ik alleen voor de demo's k vindt de stijl van het blad verder niet super (slechte Screenshots ook)

12. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Edge !

Enige echte blad voor de hardcore gamer :)

13. masterape

masterape Guest

Waar is de edge verkrijgbaar?

14. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees gewoon het XBM. En verder koop ik soms een blad als er een leuk demo CD'tje bij zit of veel goede Xbox (P)reviews is staan.:p

15. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de nieuwe PU gehaalt en die vond ik wel relax dus ga ik denk ik een abbo op de PU en op het XBM ga nemen! En misschien ook wel op de GameQuest! Die schijnt ook super relax te zijn en je krijgt er vrijkaartjes bij voor Expo's enzo oftewel heel flex!}:]

16. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal jaren geleden kocht ik iedere maand de PC Gameplay, maar na een aantal jaar ben ik daar toch maar mee gestopt, want de meeste info kun je toch allemaal op internet vinden.

OK, zo'n boekje leest wel lekker weg op de plee of in de trein ofzo :+ Meestal blader ik de bladen wel gewoon ff door in de Bruna op het station als ik weer eens een trein gemist heb ofzo

17. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    EDGE!

Duidelijk blad, objectief, informatief, vakkundig en professioneel :9 8)

18. masterape

masterape Guest

Ik ben lid van de PU en ook het XBM8)

19. masterape

masterape Guest

Anyone?

20. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    lid van de pu, maar ik denk toch dat xbm er voor in de plaats komt, alleen maar omdat xbm alleen over de Xbox gaat

Deel Deze Pagina