Check deze link http://www.gamesen.nl/pages/Nieuws.asp?id=6266, en check niet alleen het bericht maar ook de reacties van bijv. Cyhwuhx. Die gast is ook lid van dit forum en is schrijver van N3. Het begint daar zó verschrikkelijk triest te worden waarom wordt het niet gewoon een gamecube site zijn we van dat gezeur ook weer af. Kan iemand deze site please ff kapot hacken ik kan me hier zo door laten opwinden bah ik walg van ze!
Wacht ff ik snap hier iets niet, dit schreef cyhwuhx op die site Cyhwuhx | 11-9-2002 | 21:28:19 .::: Lijkt wel alsof je spijkers op laag water aan het zoeken bent. Japan is nou eenmaal niet zo'n fantastisch gebied voor XBox. Pech. En tuurlijk zijn we anti-xbx, als jij nog zo'n laag zand in je ogen hebt zitten dan kan je maar beter iets anders gaan doen. Speel ik ondertussen wel verder met GunValkyrie, of blijf ik geduldig wachten op Thousand Land. Tuurlijk zijn we anti-xbx.. ondertussen speel ik wel met GunValkyrie ... Gun was toch alleen voor de xbox ????
Duh hij heeft toch ook een Xbox? waarom denk je dat ie die groene kirby heeft? Hij bedoeld dus dat hij niet anti Xbox is en zelf ook een Xbox heeft. Anyways ik snap niet dat jullie je zo druk maken om zoiets kleins hoor. En het is zeker oneerlijk om alles meteen op Cyhwuhx te gooien. Gamesen..tja de community is leuk enzo maar de site wordt steeds minder (qua nieuws).. tijd voor nieuwe mensen denk ik . Zonde van mensen die er zo dom uit komen te zien door hun reaktie daar met alleen maar sterretjes...
.::: We hadden weinig andere info dan de naam op GS, dus we hebben alleen de naam en wat karige andere info kunnen melden. Maar zelfs na de scans te hebben gezien heb ik nog steeds het idee dat dit een duidelijk tegenantwoord is voor FFXI. Niet dat ik het erg vind, dit soort spellen spreken me meer aan dan de gebruikelijke Xbox Live games. Het gebruik van de naam is gewoon zeer opvallend. En hoelang blijf je nog denken dat de Xbox goed verkoopt in Japan? Iedereen weet ondertussen dat MS het niet van Japan moet hebben. Mag je dat niet zeggen of zo?
Dat had ik dus niet gezien.. en ik maak me er verder ook niet druk om.. ieder zo zijn mening, al is het console bashing snapte alleen het anti-xbox in combo met Gun niet helemaal
.::: Nou ja, . Misschien kunen we vandaag wat betere shots in handen krijgen. Level-5 is iig goede studio, Dark Cloud was een leuk begin en het vervolg Dark Chronicle liet zien hoe celshading op een goede manier gebruitk kan worden, prachtig gewoon. Ik vind gewoon alleen de naam een beetje zwak. PS: Hoe anti-xbx is GS als we een Tekki hands-on preview hebben binnenkort?
Het probleem is niet dat dit niet gezegd mag worden, maar dat er steeds de nadruk op gelegd wordt. Er zou bijvoorbeeld ook gezegd kunnen worden: "Dit zou een goed spel kunnen zijn om de verkopen in Japan op te krikken." *k roep maar ff wat*
Damn door die replys van die chywoeksiepoetsie of wat dan ook begin ik me steeds meer aan hem te ergeren wat voor leven heb je als je zo als hij doet? Gefrustreerde gamesenner. :r :r
.::: Mijn leven bestaat voor het werk gedeelte uit games, een opleiding HBO MediaTechnologie, freelance werkzaamheden bij n3 en part-time werkzaamheden bij de webstudio van Planet Internet. Een prima leven tot nu toe in mijn ogen. Heb niks te klagen. En in tegenstelling tot wat je denkt ben ik juist een van de niet gefrustreerde Senners. Ik begrijp uit je opmerkingen dat juist jij gefrustreerd bent. Prima ga ja gang. Erger je maar aan mij, jouw keus, niet de mijne. Tekki lijkt mij btw wel fantastisch, al moet ik toegeven dat de controlelr meer gimmick is. Zodra ik echter de boot-up sequence van je Vertical Tank zag was ik verkocht. K, dus het zal waarschijnlijk nog hopelozer besturen dan Armored Core, maar desondanks kwijl ik er toch op.
je moet ook niet kwijlen op je spellen... vind je het gek dat je de xbox niet leuk vind... al dat kwijl is schadelijk voor je xbox...
.::: Really? Misschien ga ik hem leuker vinden als ik hem lik. On second thought, ik wacht wel op PDO.
hahah ja precies... cyhhwuahua weet ik veel hoe je heet... weet je wel wat slapen is?.... of ben je een of andere anti xbox machine? geprogrameerd door nintendo ofzo....
Wahahahaha go jermain. Tja sorry dat ik het zeg chywoeksie! maar die dingen die je allemala opnoemt zijn wel heel erg hoe zou ik het net zeggen... in het computer achtige circuits
.::: Correct. Ik ga er geen half-werk van maken uiteraard. Ik ga ook echt niet mijn levensstijl aanpassen omdat anderen er geen vrede mee kunnen vinden, da's jullie probleem. Ja, ik heb het soms druk. Maar met mijn leeftijd zie ik dat niet als een probleem, eerder als iets wat gewoon op de route lag. Bekijk m'n sig anders nog maar eens voor mijn levensmotto. {edit} typo's