!!!!!!!!! allemachtig!!!! die gasten van gamesen geven rallysport een 5!!!! gameplay slecht?? ge***z dit spel is 1000 keer beter dan de andere rallygames!! en het speelt nog lekker ook! tientallen autos en banen! en een heleboel spelmodes!! dit spel verdient minstens een 9,4!!! gamesen=:r :r :r :r :r
http://www.gamesen.nl/pages/Review.asp?id=5601 Mjah ik ben misschien wat biased, maar dit is echt te zwak voor woorden.. volgens mij heeft RSC gemiddeld een 9.2 ofzo Mjah ik ga me er niet meer mee bemoeien.. Gamesen en Telegraaf liggen er bij mij nu uit
Jaaaaa, die review is echt te zielig voor woorden. Maar ze hebben bij gamesen heel vaak van dit soort dingen. Net zoals bij 'Gamesen over...' waar ze de Xbox gewoon afkraken. Maar er zijn altijd mensen die hun wel geloven en dus ECHT denken dat Rallisport zuigt. Door deze review ben ik er nog meer van overtuigd dat Gamesen echt slecht is, dit valt gewoon niet goed te praten! (zo denk ik over hen)
Kheb rallisport vaak genoeg gespeeld om te weten dat dit een goed spel is.. Tis niet eens een review, hij verteld nergens over..
nou werkelijk dit vind ik zo zwak waar slaat dit op. ik heb het spel ook al gespeeld niet genoeg om er een cijfer voor te geven maar een 5 is het zeker weten niet. ik kan er verder gewoon niets over zeggen heel zwak van gamesen
Och na hun 'editors' uitspraken had ik zoiets wel verwacht. De uitleg was toen dat het enkel hun mening over de xbox was en dat het niet hun 'objectieve' mening ingedrang bracht maar dat is natuurlijk BS als je een medium bent dan moet je oppassen met wat je zeg wil je nog geloofwaardig overkomen. Ik kan wel een manier bedenken om het slecht te KUNNEN vinden en dat is met het standpunt te vertrekken een sim te hebben.
Idd enne ik wou ze nog mailen na al die reacties van ' Het zijn gewoon onze meningen'. Ze zijn professionele gamesredacteurs.. top van Nederland (eerst iig) dan kom je toch niet met dat soort argumenten.. blijkt wel weer dat ze eigenlijk gewoon 6 jaar oud zijn..
/me hides himself in a very dark narrow corner (of course not without his xbox and television) Allereerst. Ik heb er gewoon veel geld voor over om Alex Roos in mekaar te schoppen, dus als die voor gamesen zou werken zou ik mezelf waarschijnlijk nu opgeknoopt hebben ofzo. Dit is een van de grofste beledigingen die ik iemand ooit naar gamesen heb zien maken Maar even over die RSC review. Marcel heeft mij een week geleden gemaild met de vraag waarom ik RSC zo goed vond. Hij wilde het spel toen al een 5 geven. Hij wilde mijn opinie, maar zou de review zeker niet aanpassen (iets wat ik uberhaupt al niet begrijp). In ieder geval heb ik toen een mail gestuurd met mijn argumenten. Ik kwam persoonlijk op een 8 uit. Het spel is verre van geweldig, maar zeker zeer goed imho. Ik heb er niet voor niets 70 euro voor betaald. Ik hoopte stilletjes dat Marcel het licht zou gaan zien, maar blijkbaar heeft hij dit nog niet gevonden. Ik heb nu al een topic op het gamesen forum geopend (dat helaas weer door nintendo-fanboys wordt verneukt, maar daar niet van) waarop ik nog een keer marcels review becommentarieer. In ieder geval komt het er op neer dat de enige betrouwbare xboxreview (althans, zo lijkt het) van mij zullen moeten gaan komen. That reminds me trouwens. Moet nog een JSRF review afmaken. Ik zou bijna zeggen, Wouter, zoek jij niet nog een reviewer? Ben eigenlijk wel beschikbaar Mag zowieso voor meerder internetsites werken, volgens mijn contract met gamesen. Mits alle artikelen die ik voor gamesen schrijf exclusief zijn.
lees ook het stukje over rare het zou nou ineens een "slechte" ontwikkelaar zijn nu ze mogelijk overstappen wat een zielige fanboys daar echt triest ps ook triest om te zien dat alle n fanboys nu ineens zeggen wat voor een kut game starfox wel niet gaat worden
{HELL}LCF | 20-3-2002 | 07:09:58 marcel je bent gewoon een trieste nintendo fanboy vieze kutflikker! {HELL}LCF | 20-3-2002 | 07:13:53 bij gamespot ign gameshrrimp gamespro gamesdomain gamespy en nog tal van andere sites krijgt dit spel gemiddeld een 9.2 en nou wou jij de grootste nintendo bruinwerker op deze aarde dat het een slecht spel is ik heb het spel zelf ook en het is gewoon een moddervet spel ik zal nu wel gebanned worden bij gamesen
Maar giorgio, ik geef je groot gelijk. Als je een game niet leuk vind, betekend dat nog niet dat de game niet leuk is. Vind dat gamesen wel erg snel de xbox in een hoek heeft gedumpt.