Ze komen weer Dit is enige programma in Europa waarin we live op tv gaan gamen met XBOX Live. Jij kan thuisconnectie maken met XBOX Live en het opnemen tegen professionele gamers, game ontwikkelaars en BN'ers die bij ons in de Gameshop Pro studio aanwezig zijn! Het programma wordt gepresenteerd door Spacekees en de Game Kings crew! 30 September: 21:30 / 22:00 Game: Forza Motorsport Gamer in studio: BN’er 28 Oktober: 22:00/23:00 Game: Halo 2 Gamers: TBC. November: de hele maand 7 dgn p/w 24:00/01:00 Games: TBC We zoeken voor deze maand nog gamers die het bij ons in de studio tegen de rest van Nederland willen opnemen. Geef je nu op en mail naar: gameshoppro@tmf.nl
Oude spellen? Er staat toch dat er met Forza gespeeld wordt. Hmm..jammer dat ik vrijdagavond moet werken..anders racete ik wel mee!
Jah was wel vet vorig jaar, heb nog mee gedaan met halo 2 en burnout 3. Ga proberen dit jaar ook weer der tussen te komen.
Gister meegedaan met Forza... Was erg leuk. Gespeelt tegen Skate (GameKings), The Partysquad en Spacekees.... Helaas van de 4 potjes nooit eerste geworden
Maar wat is er zo leuk aan? Dat je met je gamertag op de buis kan komen? Ik had Gamekings gekeken en zag dat dit programma erna zou komen. Maar wat een zielig programma zeg. Nodig dan tenminste gasten uit die ooit op een xbox gespeeld hebben. En die spacekees...misschien wordt ik oud ofzo, maar wat een loser en een verschrikkelijke presentator...
Als ik jullie was zou ik Rainbow Six Lockdown in november spelen. Die game is enorm bevolkt met Nederlanders. En misschien zouden jullie een klein toernooitje kunnen organiseren en die uitzenden... @ pac: Het programma is gewoon leuk. Gezellig gamen terwijl je op TV komt En SpaceKees is wel grappig alleen merk je wel dat ie er niet echt veel verstand van heeft.
Mijn eerste reactie toen ik hoorde dat je weer Gameshop Pro kreeg was "cool, ga ik zeker kijken". Maar wat een teleurstelling zeg. Iedere keer die irritante clips tussendoor. De presentator (spacekees) denkt echt dat hij helemaal het mannetje is, wat een overdreven gedoe zeg. Hij probeerde cool te doen, maar ik vond het zielig. En nodig gewoon mensen uit die een beetje kunnen gamen. Zo is er toch geen ruk aan om naar te kijken, een stelletje imbicielen die geen normale bocht kunnen nemen. Ze moeten het gewoon houden zoals vorig jaar