Ja ik weet niet of ik het hier wel kan en mag plaatsen! Maar ik hoorde dus dat je in bepaalde Gameshops in Groningen Pokemon Advance al voor 45 euro kunt kopen! Mijn zus woont in Groningen dus die zou hem mooi mee kunnen nemen! Weet iemand een winkel en ook precies waar hij zit?!! BEDANKT ALVAST
Waar zitten die dan? Staat trouwens niet op de site??!! Daar heb ik al wel gekeken, maar als iemand toch iets zeker weet dan zou dat ook fijn zijn, maar dan kan ik haar dus mb naar Nedgames sturen ! Bedankt in ieder geval!
Dimensionplus en nedgame zijn goede winkels met goede service. Die kleine winkel zou ik niet bezoeken (zit in de poelestraat). De games zijn er duur en de medewerkers jong en niet erg service gericht. Ik heb er weleens een game gekocht die niet goed werkte (nieuw) op mijn japanse systeem. Van te voren afgesproken dat ik hem dan zou kunnen ruilen. Dat geregeld, kreeg ik te horen dat ik alleen ene tegoedbon kon krijgen. Dus ik een japanse versie van de game bestellen en maar afwachten. Weken gingen voorbij. Dus ik zeg na een paar weken, ik wil voor mijn tegoedbon wel een joypad, en als die game komt betaal ik hem wel gewoon. Wilde hij niet doen omdat hij bang was dat ik hem zou afzeggen (lekker, om als consument niet vertrouwd te worden). Uiteindelijk kwma die game er nooit. En kon ik mijn tegoedbon inruilen voor een gamepad. Was er nog veertig gulden over. En je raadhet al, volgens hun regeltjes mocht ik geen geld terug krijgen dus krege ik weer een tegoedbon mee. Daar heb ik gelijk een Mega Drive spel voor mijn vader van gekocht en ik ben er niet were geweest. Zo zouden ze kunnen doen als alles mega goedkoop was, maar ze zijn de duurste van de drie. Echt whack!
Ik ben weleens bij Dimplus naar binnen gelopen, maar was er zo weer weg. Vond het maar een donker hol, hoewel de gasten daar wel aardig waren. Nedgame waren ook behulpzame dudes, druk aan het gamen achter de toonbank Ruilen deed Nedgame niet moeilijk over trouwens, ook al was de PC (!) verpakking al open gemaakt.
Nedgame en Dimensionplus hebben beide vrienbdelijk, ginformeerd personeel, goede voorzieningen om games te proberen (als je niet alleen maar games met goede reviews blind kopen wil ) en een leuke indeling. Dimensionplus in de steenstilstrata is toch vrij licht ingedeeld? Lichte kasten, open ramen, TL buizen, alhoewel, die vitrine staat aardig vol. (Ik kom er ook niet supervaak meer, kheb er wel halo gereserveerd) Nadeel is dat bij een drukke dag de hele winkel volstaat met kleine spelertjes. De gameswinkel in de poelestraat heef een paar pubers als medewerkers en ze zijn niet erg sympathiek in mijn ogen(zie boven), misschien hebben anderen hier wel heel andere ervaringen met ze.
Welke winkel in de Poele in godsnaam? Toch niet waar je ook kunt gokken enzo? Dimensionplus koop ik mijn hardware, zoals bv me Xbox, maar games.. nee, die reserveer ik er al tijden niet meer.
Ik heb al een paar keer iets bij Nedgame gekocht, maar vind het nogal onhandig liggen in verglijking met Dimplus. Die zit wat dichter bij het centrum, voor Nedgame moe je echt een een eind lopen...(helemaal vanaf het station, waar ik meestal vandaan kom). Maar beide winkels hebben goede service en erg klantvriendelijk. Sites: www.nedgame.nl www.dimplus.nl