Gamesindustrie te commercieel???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door henk, 20 jun 2002.

1. henk

henk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je ervan zie boven. De sequence (deel2,deel:cool: slaan je om de oren met als grote voorbeeld de Fifa serie. Een paar kleine updates en het geld schiet binnen. Spellen draaien steeds minder om gameplay maar om graphics. Uitstellen en overhypen blijkt ook steeds meer in te komen. Natuurlijk geldt dit niet voor iedereen goede spellen zijn er ook nog maar toch....

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten tegenwoordig wel Hypen..
    Want de concurrentie is te groot...
    Als ze niet hypen, dan wordt hun game veel slechter verkocht..

Maar idd de vervolggames zijn soms echt slecht, verbetererde graphics, geluid maar dezelfde (verotte) gameplay...

Wat ze bij Fifa 2002 hebben gedaan vond ik wel goed, was een hele verbetering die gameplay!!

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een poosje terug vond ik dat ook maar ik vind het nu wel weer meevallen er komen veel spellen uit waar veel aandacht voor is besteed bv project ego, deathrow enz

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is sequels niet seqeunces :D

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0

Ja er zijn altijd uitblinkers..
    Maar sommige games zijn echt om te :r !
    Jammer genoeg...

Maar gelukkig komen er op de Xbox veel originele of verbeterde games..
    Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat er op de Xbox veel meer originele games uit gaan komen dan er op de PS2 of de NGC komen...

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of er meer orginele games uitkomen op de Xbox dan op de andere consoles, maar het feit dat zowel de 1e als 2e prijs voor "most original game" van de E3 2002 naar Xbox games zijn gegaan zegt natuurlijk wel iets over het feit dat de Xbox echt wel orginele games biedt, danwel gaat bieden.. :cool:

7. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijk gezegd steeds beter gaan:D

Alleen die mensen van EA sports weten nog niet echt hoe ze goeie nieuwe games moeten maken,
    Nee, hun games zijn echt om van te :r .
    Soms heb ik zin om hun met een knuppel op hun hoofd te raken}:]

Okey, genoeg sinterklaasgedicht .:confused:
    Nee, ik vind echt dat ze het echt vernueken (:D).
    F1 1999,2000,2001,2002 etc.
    Voor NBA precies hetzelfde. Ze zijn natuurlijk niet de enige die dit doen, maar ze blinken er wel in uit.:D

8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Alle respect voor jouw persoon, maar dit is gewoon gelul. Sinds 1996 zijn ze hun spel langzaam jaarlijks gaan verbeteren. Speel jij even een uurtje Fifa 96 en ga dan Fifa 2002 spelen.

In ELKE Fifa-game zitten veranderingen, hoe subtiel dan ook. En elke game op zich is het waard om gelanceerd te worden. Ik heb ze, sinds Fifa 95 meen ik, (i.m.o. wel de allerbeste Fifa-game qua fun) stuk voor stuk gespeeld en stuk voor stuk kapot gespeeld. En elke keer haalde ik er wel weer iets uit wat ik echt een stuk beter vond dan de vorige.

Buiten het feit dat ze (wanneer ze dit 'opnieuw uitbrengen in een mooier en ander jasje' niet zouden doen) minder geld zouden vangen om te werken aan wéér een opvolger, zouden de klanten ook denken: pech, jij loopt achter qua teamnamen/spelers/graphics op de concurrent en ik stap lekker over! Zie Grand Prix 4. Echt enorm veel mensen zijn van GP4 naar F1 2002 gegaan, omdat F1 2002 nog een poging tracht bij de tijd te zijn. Het is dan wel een uitermate slechte poging (carshapes van 2001 met liveries van 2002 en alle oude banen terwijl een hoop banen vernieuwd zijn), maar omdat de concurrent het laat versloffen met een 2001 licentie en deze zijn spel ook meer dan een half jaar later uitbrengt, krijgen ze containers vol commentaar.

Laat EA maar schuiven, in mijn ogen hebben ze voor footy-games de juiste strategie. Konami zou dat ook eens moeten doen met ISS. Een beetje consequenter games uitbrengen, want ik kan nu tussen de bomen het bos niet meer zien en weet totaal niet welke versie nu voor welk systeem uit gaat komen.

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    + Dat EA ons Buffy brengt!:9 :+

Deel Deze Pagina