Na de review van Splinter Cell (8,6?) en nu na DoAV (6,0) lees ik veel kritiek op de partijdigheid van Gamespot, vooral richting de PS2. Gamespot zou volgens vele xboxers xbox spullen structureel te laag beoordelen. Ik ben het daar niet mee eens. Zelf had ik dat idee ook na Mario Sunshine ( en vele Nintendofans met mij), die overal minimaal een 9 scoorde en op Gamespot een 8,0. Toen ik het uitgespeeld had moest ik gamespot toch wel gelijk geven: ik vond het een erg leuk spel, maar geen Mario 64. Een 8 was verdiend maar niet meer dan dat. Game spot is volgens mij de enige site die de hypes die rond sommige spellen ontstaat durft te weerstaam. In mijn ogen krijgen te veel spellen te makkelijk een 9 of hoger. Kortom, bravo Gamespot.
Nieuwe met oude games vergelijken is dwaas. Geen enkel spel haalt de feeling van Mario 1 of GoldenEye. Daarnaast vind ik niet dat je nu al mag oordelen over DOAxvb, simpelweg omdat je het nog niet gespeeld hebt. Note : Geen aanval op de topicstarter Just another comment
Can-O, je hebt gelijk.. SC verdient geen 9..Het is een topper die je na één keer uitgespeeld te hebben in de kast doet, of verkoopt.. DOAX ziet er misschien goed uit..maare..het lijkt me dus echt niets.. Maar Wouter zei het al..DOAX kunnen we niet beoordelen, omdat we de game nog niet eens hebben gespeeld..
Ik vind dat ze wel beter zijn geworden. eerst waren ze wel erg! altijd 7,8 ps2 en 6,8 xbox, zelfde spel Ik vind een 8,6 voor Sc bv goed cijfer
ja, en reviewers zijn net zoals wij, normale gamers die ook smaken hebben..maar een reviewer moet zijn smaak aan de kant zetten tijdens het reviewen..
GameSpot vertrouw ik zeker nog wel, maar of ik dat over IGN kan zeggen. Zeker hun Xbox sectie deelt wel heel hoge cijfers uit: Wreckless: 9.0 DOAX - 9.2 Dead or Alive 3 - 9.4 En zo nog wel een paar. Nu heb ik deze spellen nog nooit gespeeld, maar is het niet wat ongeloofwaardig als ze steeds hele punten boven het gamerankings gemiddelde liggen met hun score.
IGN is niet goed.. Oja, bij gamerankings krijgen de reviews van verschillende sites sterren..IGN krijgt nooit een ster..je kunt er 5 krijgen dacht ik ..
en wat dacht je van hun Gamecube sectie? weetikveel hoeveel voor Starfox Adventures? mooie game, maar zeker geen topper.. de review stond vol met leugens en ze prezen het regelrecht de hemel in.. het is dat ze het uitgebreidste nieuws hebben, maar ze zijn al lang niet meer heilig..
Het is al langer bekend dat GameSpot biased is. Maar goed laat ze hun Betaalde service gedoe maar in hun *piep* proppen.