Even een vraagje over Gamepsy. Hoe kun je bij Gamespy zien als je joint in het NTSC of een PAL game? Alvast bedankt!
je heb toch dat wereld kaartje als je joint daar staan de continenten op dus als ik met me muis over een naam ga en ik zie dat hij niet in europa is dan zoek ik een andere room
Ja dat is ook nog een manier Laat ik het zo maar doen ja, het is ook een Amerikaans programma. Ze hebben misschien helemaal geen rekening gehouden met verschillende regio's.
wel hoor, er zijn aparte rooms voor Europa, Australia en Groot Britannie. Het probleem is dat er gewoon geen mensen die kamers joinen..........
Ja die kamers ja, die was ik ook tegen gekomen. Er zat niemand in :{ Is toch jammer...dan het maar elke keer op de manier van ICE doen. Maar waarom zit er niemand in de goede kamers...das wel balen. Tot zo lang gebruik ik nog maar gewoon XBconnect. En daar zijn rond 4-5 uur ook genoeg PAl zat
hee gasten hoe werkt dat nou met xbconnect? geef even een stappenplan please.. ik ben nu zover als dit: 1.Wanadoo premium cable besteld en binnenkort krijg ik het. 2.UTP kabel uit kabel breedband modem naar netwerk ingang van xbox doen. 3.uh kan niet, heb nog router nodig? 4.router kopen, 1 kabel in pc, andere kabel in xbox 5.gamespy starten en...?
Ja okey, ik ga er morgen nog eens even voor zitten. Even de handleiding enzo doorlezen dan kom ik er vast wel uit Bedankt voor jullie hulp! @ Kaliet, er zijn heel veel antwoorden op die vragen te vinden. Gebruik even de Zoek optie.