1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] gamespy werkt niet

Discussie in 'Games' gestart door keesie, 31 mei 2002.

  1. keesie

    keesie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is dat ik niet begrijp hoe ik moet inloggen op een game in welke stand moet de x box staan en wat er precies gebeurt hoe de game opstart en mijn engels is niet zo dat ik er uit kom van wat er op die site staat. dus kort gezegt hoe is precies de procedure om een gam te spelen.en hij is gewoon met een netwerk kaart verbonden.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2002
  2. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is je pc geconfigureerd??

    PC met 2 netwerk kaarten? Cable router?

    Bij de config van de tunnel moet je iig de netwerkkaart selecteren waar de Xbox aan vast zat..

    PS: Heb je precies gedaan wat er op hun site staat?
    http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2002
  3. wustlich

    wustlich Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet gamespy, download xbconnect op www.xbconnect.nl
    Je kan toch alleen met nederlanders en britten spelen en die vindt je veel makkelijker bij xbconnect dan op gamespy
     
  4. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er al iemand op Xboxconnect zit!!! 8)
     
  5. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Xbconnect werkt bij mij niet, terwijl gamespy dat wel doet. Xbconnect heeft (bijna) nooit PAL rooms, als er al iemand zit.

    Om even op de vraag terug te komen, wanneer je zowel gamespy als de tunnel geïnstalleerd hebt, en je geen firewalls oid hebt die de boel dicht houden, dan start je gamespy op en log je in, als het goed is staat er links "Xbox" waar je op kunt klikken. Dan kies je de game die je wilt spelen, bv Halo. Vervolgens wordt een lijst geladen met alle beschikbare rooms. Kies een room met engelsen, zweden of nederlanders erin, meestal aangeduid met UK PAL room ofzo. Als je in de room zit, verwachten ze meestal wel dat je een beetje engels kan typen.. laat even weten waar je vandaan komt en met hoeveel spelers je bent. Klik vervolgens op ready zodat het lampje bij jouw naam groen wordt. Wanneer de game gestart wordt, minimaliseert het scherm en komt de gamespy tunnel tevoorschijn. Daarin moet staan XBoxs detected en de namen van de spelers die je in de room zag.

    De Xbox moet je bij Halo als volgt instellen: Kies multiplayer en dan systemlink. Kies je spelersprofiel en je komt vervolgens in een scherm waar staat "Looking for games". Wat je eerst moet doen voordat je gaat gamen, is zelf even een game aanmaken, zo voorkom je de "Dirty Disc Error" die veel mensen krijgen. JE maakt een game door op A of Y (geloof ik) te drukken en het type en de omgeving te kiezen. Hij gaat dan zoeken naar medespelers, maar die zijn er dan naturlijk niet. Ga nu terug door op B te drukken (aantal keer) tot je weer in het looking for games scherm bent. Pas op dat moment ga je dus in gamespy een room zoeken om te joinen. Wanneer de tunnel draait, zul je op je Xbox scherm een game moeten zien verschijnen, deze join je door op A te drukken. De rest gaat vanzelf.

    Wanneer je firewall of andere confuguratie problemen hebt, zul je de o.a. volgende situaties kunnen tegenkomen:

    Je ziet je Xbox niet op je PC.
    Je ziet geen anderen in de gamespy tunnel applicatie.
    Je Xbox ziet geen games om te joinen.
    Je Xbox gaat terug naar het beginscherm wanneer de game start.
    Je Xbox geeft foutmeldingen over de netwerkverbinding.
    Je game start wel maar je kunt niet lopen of schieten, je kunt wel ronddraaien.
    "Dirty Disc Error", is te voorkomen door te doen wat ik hierboven beschreven heb.
    etc. etc.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2002
  6. keesie

    keesie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem wat zich nu nog voordoet is dat de gamespytunnel nog aangeeft dat de xbox niet is geconect terwijl dat met de anderespelers wel het geval is. bij xboxconnect kan ik wel online spelen.
    wat kan er nog fout zitten????
     

Deel Deze Pagina