1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Gasten, ff een paar vraagies.
    Wat is die Gears of War goodie die je kan afhalen als je die Preorderpakket t-shirt aandoet en waar en hoe haal je die af??? De eerste 100 mensen die bij de MS stand kwamen met zo'n t-shirt krijgen een faceplate...is dat ook zaterdag en zondag???
    Heeft iemand nog zo'n beurskrantje en kan hij/zij daar plz de goodie-weggeeftijden geven? Die stonden er vorig jaar ook in.
    Thx alvast. :)
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    even dom vraagje misschien maar kan je op die beurs ook shirts en spellen kopen 8) als dat zo is gaat mijn pin pas met mij mee :+
     
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een dure grap eigenlijk:

    15euro+18 euro reiskosten+ onkosten:b: :emo:

    maargoed, als het maar leuk is.
     
  4. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja gewoon een keer niet uit gaan
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    waren er wel GoW goodies eigenlijk? ik had geen t-shirt maar ook niks gezien.
    Van nintendo was ook al zo stom, loop naar die stand: ah ik heb mijn DS mee, krijg ik nu goodies? :).. gast wist er niks van.. dus ook geen goodies van nintendo. ja ze gooiden soms wel wat het publiek in, maar had ook geen zin om daarvoor te gaan duwen en springen.
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Jeetje, ik was dit helemaal vergeten.
    Heb wel kaartje, maar weet niet eens of ik morgen wel tijd heb.

    Als iemand nog interesse heeft in een kaartje voor Zondag, en woont in de buurt (of heeft zin om op te komen halen ^^) dan heb ik nog een kaartje (zie spoiler)

    Kaartje is zoals gezegt voor zondag, daarbij heb ik nog een treinkaartje dat een hele dag geldig is voor 1 persoon waarmee je door heel nederland kan toeren.

    Samen voor een prijs richting de 20 euro.
    Kaartje Pug=15
    Treinkaartje=10
    Maak je nog winst ook man :cool:
    Interesse iemand? Stuur maar pm dan
     
  7. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Er is een FreeRecordShop stand tegenover de XBW stand. Ik heb gehoord dat ze hier normale winkelprijzen hanteren, dus verwacht geen koopjes. Over verkoop van t-shirts heb ik hier niets gehoord of gezien.
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm ik was er om 10:15, en was om 13uur 15 al weer weg. wat een kleine beurs. niet echt 15 uien waard maar tog veel mensen ontmoet ^^ en ff rainbow six geplayt.
    Godgod, echt 90% van de mensen daar is echt KK wit, en kk nerd omfg!!

    en jammer dat ze op de xboxworld stand van die triestel lelijke plasma (niet hd) schermen hebben staan! :confused:

    Wel bedankt voor de mooie rainbowsix poster! :D

    En ook grappig was de eerste seconde dat ik in die beurs was, ging ik achter crackdown zitten, speel 10 seconden. meteen archiefment whhahaha.,
    en die ps3, wat een lelijk ding! kut graphix. wat ben ik daar blij om! scheelt me weer 600eur.

    /Mod Doe even normaal met je 'kk'. Het is hier geen tokkieparadijs.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    PS3 lelijke grafix? nee. Verpletterend? nee. Anyway, ik was er (samen met McSparkle) rond half 10, kneiter lang in de rij gestaan maar gelukkig om 10 uur naar binnen. Beetje rondgelopen, wat games gespeeld, Wii uitgeprobeerd, paar xbw mensen ontmoet, maar rond half 3 hadden we het wel weer gehad (morgen wéér). Jammer van het aanbod games (weinig echte must-have-played/exclusive dingen), het eten (freakin 45 min wachten op een Unox broodje), de bagger muziek vaak en de drukte.

    Foto's:

    Kneiter druk:
    [​IMG]

    Xbox 360 stand:
    [​IMG]

    Wii Tennis:
    [​IMG]


    (ivm met klote imageshack clickable plaatjes van imagevenue)

    Xbw stand:

    [​IMG]

    Overzicht:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige dag.
    Heb niet heel veel goodies maar de goodies die ik heb zijn DE MASTER!!!
    Heb de Wireless headset gekocht voor 50 euro. En het spel Viva Pinata gekeregen (ja je leest het goed). Prachtig werk Microsoft/Xbox.
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    geven ze op die beurs nu ook al complete games weg8)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, wat moet iedereen nou met die goodies. Sorry, maar vinden jullie het zelf niet nogal kinderachtig. Goodies die DE MASTER zijn?... Komop man.

    Verder klinkt het wel goed. Zou er ook wel bij willen zijn, vorig jaar was leuk. Mischien volgend jaar weer. Hoop het wel. Dan is het tenminste vollebak met 360, PS3 en de Wii.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net weer thuis :)

    Was gezellig vandaag ! Had er al met al wel ietsje meer van verwacht, maar het was wel leuk om dergelijke spellen even te checken. De Wii is ook wel grappig, hoewel die remote wel heel erg gevoelig is hoor. Rutger de mazzelpik nog een RBS Vegas exemplaar kunnen bemachtigen. Paar members van Xbw kwamen naar me toe "Hè ! Jij bent McSparkle toch" ?! en dan wist ik niet wie dat waren 8) Wel grappig :+

    Morgen nog een dagje HCC, echt kut dat je daarvoor nog moet gaan betalen ook :{ Maarja :)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    - Delen ze gewoon die R6 vegas posters uit?!?!
    - Welke goodies zijn er nog meer?
    - Wat is die GoW Goodie nouw met dat preorder pakketje?
    - EN KAN JE DIE WIRELESS HEADSET AL KOPEN!?

    Please, geef nou eens een keer antwoord op mn vragen. :)
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    - Ja, ik mocht eerst Vegas spelen, en daarna kreeg iedereen een poster

    - Teveel om op te noemen

    - Weet ik niet

    - Ja, ik heb hem gezien voor 50 € bij de Free Record Shop stand tegenover de XBW stand :)
     
  16. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    k vond het vies tegen vallen, heb wel mooie zippo van ea gehad:p:p heb je tenminste nog iets aan, paar posters en keykords maar vorig jaar en jaar daarvooor waren veel zieker. was er om 11:15 en ging om 14:15 weeer weg
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook maar matig opgezet, echt té druk, maar 3 games kunnen spelen.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    liep jij vanmorgen op de hcc dagen zelf met een blond meisje??
    ik zat te twijfelen of het iemand van xbw was :x
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Was gezellig op de xbw stand, paar leuke games kunnen spelen en wat mensen kunnen ontmoeten. :)
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond de gameplay maar vies tegenvallen :mad:

    In totaal mischien 20 minuten gegamed, goodie hunt was gestoord... Het was allemaal niet zo heel goed opgezet dus meestal moest je veel geluk hebben al wou je aan de beurt komen voor iets... Echt irritant van die Aso's die een half uur een demopod bezet houden :confused:
     

Deel Deze Pagina