1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf geen VIP's aan te spreken :lol:

    Heeft een van jullie mij gezien? Lang achtig oranje haar en een bruin t-shirt met dunnegele strepen erop aan
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kijk, hartstikke bedankt. :)
    Dan weet ik dat tenminste. Kan ik mooi op tijd zijn.
    Thx nog een keer.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Was wel vet gisteren :) niet te druk, veel kunnen spelen *) Toch heb ik maar weinig goodies te pakken gekregen (1 Wii tas en 1 Xbox 360 bandje :+), maar boeiend :p.

    De Wii viel me trouwens tegen. Ja, het was origineel, maar al die minigames had ik na 1 of 2 keer wel gezien, zelfs het tennissen :eek:. Zelda heb ik helaas niet gespeeld, die zal wel heel vet zijn, maar voor mij nog niet genoeg reden om hem te kopen :eek:

    De Game Awards waren leuk, maar was het niet met alles eens

    Ben trouwens ook nog even op de xbw stand geweest, even hoi gezegd tegen Mirik :)
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Omg, Falcon en Wessiej, volgend jaar mogen jullie me aanspreken hoor. 8)

    En dat meisje was Miekje. :+
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke stand begint te gelijk.
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Pff dat verschilt heel erg per stand. Nintendo doet alles van de mainstage aangezien bij de eerste goodiehunt een jongen bijna vertrapt werd. Ik weet uit me hoofd dat Nintendo om 15:45 er eentje heeft. Microsoft heeft elk uur een Goodie hunt, een Sony had er in totaal maar 2 eentje, eentje rond 13:00 uur. Verwacht trouwens niet te veel van de goodies van MS en PS, het zijn posters en shirt waarop helemaal niets staat. Het is trouwens een wonder als je een hele poster kan vangen.Er blijft niets meer van over nadat zo 30 mensen aan het rukken zijn aan die poster.

    Die GoW faceplate is erg moeilijk om aan te komen. Neem je Pre-order kitje shirt mee en ga bij de MS stand staan dan krijg je daar te horen waar je het formulier kan invullen voor de faceplate.
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    moet je het GoW shirt aan hebben voor zo'n faceplate?

    ik heb btw wel een hele vette n3 poster :D (was wel super goor, heet en debiel middenin die fucking mosh pit bij de xbox stand :p)
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben er ook een aantal keer langsgelopen. Alleen ff met Henrive, Mark, Freeloader gepraat... Ohja, een hand van Mirik :cool:

    Stond Nemesis er nou ook ofniet? :9
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh... bij de GoW stand kreeg ik bij de hummer gewoon het formulier in mijn handen geschoven, even invullen zo gedaan, het wordt netjes in een bak gedaan, en nu maar wachten... maar als je nogal laat aankomt daar, en je staat ver achter in de rij... doe je shirt dan maar uit, want dan maak je er geen kans meer op..
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Maar jullie zagen er zo zoet uit 8). Als ik daar tussen was geploft was je vibe tussen jullie twee direct verdwenen. Ik let dan nergens op, zelfs niet op 2 jonge pubers waarbij de kalverliefde er vanaf droop :+

    Wie was trouwens die mafkees die mij een tekenaar durfde te noemen 8)
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag je met haar praten en je deed een beetje een vreemd dansje, dus ik liet je maar lekker gaan :emo:
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514

    Ook thanks. :) Kan ik morgen daar zijn op die tijden. En ik neem mn shirt mee. Sony zoekt het btw maar uit. Ik wil 360 en Wii goodies. :p En vorig jaar lukte het me 3 posters op te vangen en die waren nog helemaal heel. Ze werden alleen een beetje verkreukt in mn tas.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    8) *ziet Henri al voor zich, als een of andere gans gaan dansen om het vrouwtje te behagen 8)
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Jup

    8) Laat Lt_Mezz het maar niet horen. :+

    Lol.. Een vreemd dansje.. *Denkt* Misschien toen we PimPamPet deden ofzo? 8)
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    * En hier ziet u de Gamer het paringritueel uitvoeren.De gamer komt eenmaal per jaar van zijn stoffige zolder/slaapkamer af om samen met andere games het zelfde te doen, er zijn maar weinig vrouwendjes gamers dus ze doen hun uiterste beste op hun pasjes te leren 8)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik stond naast JeePee :)

    Ja Nemesis stond er ook met bergen tattoo's op zijn arm.

    Vond de expo zelf een beetje tegenvallen dit jaar, maar ik ging er ook heen voor de gezelligheid. Veel mensen tegen gekomen van xbw: Mr.E (L), McSparkle, Ruttyx, Falcon, Insane/Erret, JeePee, Meneer Stefan, SVS, Fredkroket, Henrive, Volkoren (toffe gast, arm bandje gekregen :D), De luie Hond, Traxx DH, Darkwing (MAXIM blaadje + kaarten, hij had wel de lekkerste stand :9), Mirik, Ianthe, Merel en nog veel meer. Hele leuke mensen, ook met veel een babbeltje kunnen maken.

    Zelf ook nog in de VIP ruimte geweest van sony, dus kon ongestoord Formula 2006 en ressistance spelen :D Brute games, vooral F1 :eek: Ziek mooi.

    Zo fotootjes, eerst ff psp opladen, accu was leeg :+
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie vandaag nog de GOW wedstrijd gezien?
    Die twee gasten die hebben gewonnen waren twee vrienden van mij en waren dus mee gegaan met mij. Ze gingen echt helemaal dood van de prijzen. Jerrold had trouwens GELIJK z'n GOW game verkocht aan iemand die daar al op zat te wachten :)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Joh, ik had 4 posters dus ik heb er een aantal weggeven, ik heb ook nog zo'n gaar polsbandje en 3 keycords, maja hoe iedereen liep te douwen voor een paar goodies, ging egt nergens over. De games die er te spelen waren vielen me zwaar tegen, een aantal games was al tig maanden oud, zoals doa4. Dit was denk ik een éénmalige ervaring |:-
     
  19. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Van wie was de stand met waar ze Doa extreme beach volleybal speelden en waar je op de foto ko met die meid in bikini, want als je namelijk op de foto ging kreeg je zon kaartje maar die ben ik helaas kwijt :'-(
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat hebben ze dan zoal gewonnen?
     

Deel Deze Pagina