1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet dat ik weet, tenzij het via het bedrijf gedekt wordt. Ben bang van niet...

    Ja, had elke dag zo'n 50 foto's gemaakt ofzo. En had ook veel mensen foto's beloofd: de dj's, wat van onze Maxim-meiden, mensen van het bedrijf die onze stand verzorgden... zaten veel leuke foto's tussen, dus baal nog meer van de foto's die ik kwijt ben dan van de camera.

    //Edit: Trouwens, van onze stand is vandaag ook nog een Xbox360 game gejat... Xbox stond gewoon met de lade open... En gisteren is al een wireless controller gekaaid.
    Tuig is het, die nerds!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    True! Vuile nerds! Maaruh heb je tussendoor niet af en toe de memory card leeggeleeched?
     
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand msn ofzo van de Xbox world babeS!
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Schop geven die lui! :)

    Erg triest dat er zulke figuren rondlopen die je weekend toch weer beetje kunnen bederven. Vooral dat je foto's niet meer terugkrijgt=(


    Paar dingen die mij opvielen.

    -Zelda zag er toch wel lelijk uit:{ Had niet zoveel ervan verwacht, maar was echt vaag, of het waren de tv's. Kan em zo evengoed voor de cube halen.
    -Ps3, niet gezien, goed gedaan Sony, alleen laten zien aan mensen die 3 uur willen wachten:thumbs: Kuddos voor de fanboys:)
    -Niks bijzonders voor de 360 gezien, geen bioshock oid, eigenlijk alleen games die al in de winkel lagen of demos van uitzijn.
    -Dat rokers associaal zijn! Lopen kleine mensjes rond van 12 jaar ofzo... of iedergeval kleine mensjes en dan zijn er lui die hun jointje staan te roken, naast die kleine mensjes zeg maar:thumbs: Way to go, maja ze zagen er wel allemaal blij uit:thumbs:
    -Xpo was kleiner dan verwacht, maar ik was groter dus kon mooi alles overzien:+
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar even wat gameplay plaatjes geschoten zaterdag. Ok hier dan mij report:

    Wachtrij voor de gameplay.
    [​IMG]

    Rolschaats en JJ.
    [​IMG]

    De twee driezestigdozen die voor het plezier en vertier op de xbw stand zorgden.
    [​IMG]

    Wat crewleden op de foto gevangen.
    [​IMG]

    Wat members gevangen. Jeepee zie ik op de foto en wat andere mensen waar ik de naam niet van weet en uberhaubt twijfel of het wel members zijn...
    [​IMG]

    Henri en Miekje die toch echt van het vrouwelijk geslacht bleek te zijn. :+
    [​IMG]

    @ Joost. Hoezo wanhopig... Als ze je leuk hadden gevonden hadden zij jou hun adres vast al wel gegeven.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    En spekkies, die daar casual lekker liggen te zijn :9
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, jij liep nog langs mij, 2e keer dat ik niks tegen je zei :cool:
     
  8. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik zie het nu eigenlijk pas echt, maar ik had wel even de moeite kunnen nemen om het plaatje te draaien... :)
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ff over de PS3 stand:

    Je werd met een hele groep in een zaaltje gepropt, waarna je een filmpje van ca. 5 minuten kreeg te zien (die ze imo wel hadden weg mogen laten). Toen mocht je dan 5 minuten gamen, maar omdat er weinig consoles waren moest de controller ook nog doorgeven..

    Het is dat ik gelijk naar binnen kon met een Vipbandje, anders had ik daar echt geen 1.5 uur voor in de rij gestaan.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de hele PS3 eigenlijk maar een grote aanfluiting, inplaats van wachten in die achterlijk lange rij, ben ik het hoekje omgegaan en kon zo Resistance en F1 aanschouwen, en hoe geweldig ik mijn PS2 ook vind....dit viel mij vreselijk tegen, ik had wel verwacht dat Resistance er behoorlijk uit zou zien, maar het was eigenlijk niks bijzonders. Is qua graphics geen COD3 kwaliteit en weinig physics of ragdoll's te bekennen. Dus hoe sommige mensen hier durven te beweren dat de PS3 games er duidelijk mooier uitzagen dan de meeste 360 games, LMAO!

    Mijn broer en een aantal kennissen waren al afgelopen donderdag op de persdag geweest en hebben de PS3 ook uit kunenn proberen, en waren totaal niet onder de indruk.

    Verder vond ik het mega ZWAK van die eikel Skate (altijd al een etterbak gevonden) hoe hij reageerde toen iemand gewoon zei dat ie Motorstorm slecht vond spelen, "kans is heel groot dat deze jongen zelf gewoon slecht was hoor ' en gelul over dat je het spel tactisch moet spelen, ja een racespel he? LMAO!!!! Dat deze jongen maar gauw weer weg moest, want Sony zou niet blij ermee zijn...whoa now...je mag je eigen mening niet eens meer zeggen hielenlikker Skate? LOL!!!!

    Best fucked up dat ik niet had gezien dat de Free record shop stand Rainbow Six:Vegas aan het verkopen was, beperkt aantal hadden ze....eind van de dag liepen we er nog eens langs en ineens zagen we op=op, dus wij vragen en ze bleken in totaal per dag 25 gehad te hebben...was wel erg relaxt geweest om bij die beurs vandaan te komen met Vegas..maar ach...nu eerst nog genoeg tijd voor COD3, GOW, Tony Hawk...zo moet je het ook zien.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha,
    Ja dat kan.. Maar dat is me vraag niet..


    Edit:"
    Ik vind die skate ook zo'n flapdrol!
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Welke faceplate zou die 360 Gears of War faceplate zijn, jongens? :)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben gister ff geweest en ik heb er 2 woorden voor. Schijt Beurs. Tering lange rij voor de ps3. Ben er dus echt niet in gaan staan. GoW hadden ze alleen in een limo, beetje jammer. Wii is echt not for Me. Ik ga dus echt niet als een debiel heen en weer springen enzo. Pes 6 was helaas ook nergens te vinden. ( 360 versie he) Heb trouwens ook geen xboxworld stand gezien. Ik was er op zondag, paar rondjes gelopen maar vond jullie echt niet. En wat liepen d'r toch een paar trieste lui rond zeg. Vechten om T-shirts en sleutelhangertjes enzo. Serieus echt mensen die gewoon snoekduiken maakten. Hahaha hgeb me echt kapot gelachen.
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    staat achterop de preorder doos, zwart met dat rode tken
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja die heb ik, maar ik denk niet dat ze op gefrusteerde en wanhopige mensen als jij zitten te wachten;)
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ah, oke. Thanks. :)
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een gekke vraag hier op xboxworld, maar heeft iemand een foto of weet die waar ik een foto kan vinden van de playstation stand?
    alvast bedankt.
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :)
    Dat valt mee hoor.. Maar had er de tijd niet voor om ff rechtstreeks te gaan. en nee niet wanhopig en nee ook niet gefrustreerd..
    Gewoon benieuwd! Maar stuur me maar een PM mag je zelfs aan hun de keuze laten of ze me willen toevoegen.. En dan vooral de kleinere blonde!!

    Edit:
    Ja echt wat zijn sommige mensen toch sneu zeg, Dat vond ik ook een van de grote tegenvallers van de beurs. Die boothbabes waar allemaal WEL :)gefrustreerde gastjes omheen staan enzo. En mee op de foto willen.. Van die meisjes van Samsung "jeej op de foto" Die voegen due helemaaal niks toe aan zo'n beurs.! snap ook niet dat mensen lijp worden van zulke foto's.
    Je ziet toch wel wat voor volk er loopt op zo'n beurs.. Sommige mensen zit geen sprankje leven meer in.

    En al die goodie-hunters. Dat geschooi om die spullen zeg. bij de 360 stand juigen, schreeuwen, springen, vliegen, duiken. en dat allemaal voor zooi waar je niks aan hebt.

    Vond de beurs opzet zoiezo neit echt geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Paar maten van me haalde de laatste 6 games uit het rekje weg:+ Hoorde vlak daarna paar mensen vloeken dat ie er niet meer lag. Ze hadden idd wel wat meer games mogen neerleggen.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister geweest, anderhalf uur met de trein er heen, de meute volgen naar de beurs, en was een halfuur na de opening, dus ik kon lekker doorlopen, eenmaal binnen paar rondjes gedaan, xbw stand uitgecheckt, gegamed op de Wii naast de Xbw stand (Was leuk! :D) en na een tijdje kwamen McSparkle en Ruttyx. Daarmee de HCC over geweest, en nog een paar rondjes over de Xpo, nog even naar de grote Wii stand gegaan, nog in de rij gaan staan om te spelen, maar dat duurde echt te lang. Na nog 1 rondje over de beurs, zijn we toen maar gegaan. Richting de macdonalds op een gracht ofzo 8) Toen moest Ruttyx nog perse een broodje Mario hebben :+
    Daarna naar het station gelopen, daar afscheid genomen (:'-() En toen de trein gezocht naar Amsterdam Centraal. Daar aangekomen kwam ik er achter, dat er geen trein naar Hoorn reedt.. Ben daar 2 uur lang rond geslingerd door de NS medewerkers, van "ja, hij rijdt gewoon hoor", en "Nee, dan moet je naar Alkmaar!" Uiteindelijk in Zaandam gestrandt, en daar door mijn moeder opgehaald. Echt schurft NS :x

    Heb trouwens nog een plectrum van Guitar Hero 2 gescoord. Was m'n eigen kwijt :+
     

Deel Deze Pagina