1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, een plectrum goodie bij een gitaar spel, hoe zullen ze dat nou bedacht hebben :b:
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hahaha je hebt nog gelijk ook. Ach je weet wat ik bedoel. Was jij er trouwens ook?? Zag vluchtig een Maxim stand.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol, was er alle drie de dagen, idd op de MAXIM stand. Kijk maar eens in m'n postgeschiedenis, heb wel een aantal foto's geplaatst in dit topic.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de beurs ook zwaar tegenvallen. Ik denk dat er 1 console per 40 mensen was. Gewoon veel en veels te weinig. Daarbij durfden ze zelfs nog om de 1e demo van Lost Planet te vertonen die al 7 maanden uit is. En ik vind dat alle ubernerds met hardrock-tshirts, Neojassen, lange haren en overdreven wijde broeken tegen de muur gezet moeten worden. Zuivering! Iedereen die op zondag begon te brullen toen Medenerd Skate naar aanleiding van "Beauty and the Nerd" vroeg of er nog nerds waren moet gewoon sterven vind ik. Een leven hebben ze toch niet :)
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    haha vorig jaar stelde Skate dus exact dezelfde vraag op het podium, misschien moet hij eens wat aan zijn vragen doen :p
    het ging toen zo van: ''Wie een gamenerd is krijgt goodies.
    Zijn er nog gamenerds in de zaal??'' En ongeveer 90 procent van de zaal helemaal schreeuwen:confused:
    Toen had ik het wel ff gehad...
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de vraag "wie gaat er geen Gears of War kopen?" wel goed :D Ik stond bij de Wii stand, en ik stak me hand de lucht in, en om mij heen nog 3 jongens :cool:
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    daar moet ik er één geweest van zijn, of ik vond het te triest om op te reageren 8).
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, jij was er geloof ik niet een van 8)
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, inderdaad, ik werd er ook een beetje bang van. Na dat fiasco op het acht uurjournaal van vorig jaar waar ik nogal nadrukkelijk in beeld kwam aan het eind van de reportage heb ik een beetje cameravrees. :+
     
  10. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    OMG! ... Waar wordt dat uitgezonden wanneer au help!

    Ze hebben me er vast uigeknipt omdat ik te slecht speelde 8)
     
  11. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    je speelde de rol van verlegen meisje anders heel goed hoor :eek:
    *aai
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond de beurs op zich wel goed, veel goodies, toch wel leuke games en nieuwe consoles te zien denk ik. Maar waar ik niet van houd is de drukte, de herrie en de troep en ik kan me absoluut niet voorstellen dat gamers uren in de rij gaan staan om een game te spelen.

    Worden die dingen opgelost, dan zou het perfect zijn!
     
  13. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er zondag vanwege een prijsuitreiking.

    Ik heb een xbox 360 + gears of war gewonnen :D:D:D

    Er was een gozer met een xbox shirt foto's aan het maken op het podium. Weten jullie toevallig waar die foto's terecht komen? Hij hoorde volgens mij ook bij xbox. Wat was die Gears of war Hummer vet zeg poe poe. Mocht vooraan gaan staan omdat ik een prijswinnaar was.

    Heb dus geen foto's omdat mijn toestel het precies op dat moment het niet meer deed :confused:

    Iemand toevallig foto's van de meiden van radio 538 die bij de hummer stonden van zondag?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja ik zag je lopen met je vriend bij de mainstage..vond het alleen zo vreemd om hoi te zeggen 8)
    Ik had je trouwens groter ingeschat :eek:
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Omg.. Ben ik nu zo vreemd? *Schreeuwde bij ieder bekend gezicht* 8)
     
  16. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Groter? :lol:
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, maar je moet toegeven dat het aanbod van games zeer beperkt was op onze xdoos. Er was weinig nieuws te zien.. met al die demo's op MP.
     
  18. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    De gameplay is dus minder leuk omdat we verwend zijn :).

    Zelf ben ik ook niet zo van de beursen, ik ga liever op mijn gemak zitten om een spel uitgebreid te testen. Enkele minuten op een demopod met 100 wachtende achter me gaat me alleen maar irriteren. Ik heb me nu 3 dagen redelijk bezig kunnen houden met het helpen op de xbw stand en de hummer, maar anders had ik het waarschijnlijk al na een halve dag voorgezien gehouden.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, jij bent gewoon een kleine jongen met grote balle 8)
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    ja henri echt de kleine teddybeer van xbw
     

Deel Deze Pagina