Gamexpo

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pejannl, 23 nov 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ha, jullie hebben me vrijdagochtend niet opgemerkt en ik heb me ook niet de moeite genomen om kennis te maken. Daar was dan ook geen enkele reden voor. Tot mijn spijt was er in jullie stand geen enkele boodschap te vinden. Als je niet beter weet dan vraag je je af wat die gasten met dat Xboxworld.nl standje nou eigenlijk moeten.

Er zitten drie of vier jongelui wat spelletjes te spelen en ze hebben een hele grote controller met een of ander schietspel. Lijkt net alsof ze die controller zelf gemaakt hebben. Zouden ze die misschien willen verkopen? Ach, ik speel Halo wel zonder zo'n controller.

Kortom, het zag er niet uit.

Communicatie c.q. contact met publiek was nul. Kijk naar de foto's en je ziet hoe men zich sterk afzondert van het publiek. Dat is dan weer illustratief voor de Xboxworld crew. Ik stond er twee minuten en werd even naar achteren terugverwezen zodat men een grote (lege!) witte tafel voor mijn snufferd kon parkeren. Daarmee werd de afstand tussen de crew en het publiek nog meer vergroot.

Ik ben even op de beurs rond gaan wandelen en later nog eens langs XBW gelopen. Het zelfde beeld met hoog nerd-gehalte. Iemand zit een spelletje te spelen en niemand die ook maar enigszins uitlegt waarom. Zou de organisatoren gewoon een stand gratis hebben weggegeven?

Ben maar naar de overkant gelopen waar een heel stel Xbox zuiltjes stonden. Even aangepapt met een van de promogirls en een baseball petje en Xbox t-shirt gescoord. Ze wist me een en ander te vertellen en vond het heel leuk om even met iemand over de Xbox te praten. Zo hoort dat! Daar ga je voor naar een beurs of show. Niet om je achter een tafel te verstoppen en zonder uitleg spelletjes te gaan spelen.

Wat Xboxworld.nl nou is? Ik weet het nog steeds niet. Misschien een online-webwinkel waar je die grote controller kunt kopen...

Jammerrrr.... :'-(

2. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    amen... ik kon het standje geen eens vinden dus geen problemen gehad :D

3. nielzo

nielzo Guest

ik ga morgen ochtend.

tip aan xboxcrew afgeleid van dat verhaal van die gast hier boven^ :
    besteed wat meer aandacht aan het publiek als ik het zo hoor:+

4. Zimon

Zimon xboxfreaks

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel grappig hoor. heb een beetje gepraat en een competitie gespeeld enzo was wel grappig

5. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon de stand ook niet vinden ben dr gewoon langsgelopen :confused: wel jammer kwou Steel batallion wel ff zien. Maar kheb Kit wel gezien en dat was de moeite waard :9

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja ik ben nog niet geweest maar als dat is hoe het er aan toe ging is dat inderdaad gewoon zwak.

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je komt niet bij de Xboxworld.nl stand kijken om iets te kopen! Heo kom je daar nu bij? Bij deze stand is het de bedoeling dat je op het plasmascherm een aantal games kan zien ver voordat ze uitkomen! Dat kan! Verder heb je zo nu en dan ook de mogelijkheid om zelf te spelen, bijvoorbeeld voor prijzen. We kunnen helaas niet zorgen dat iedereen zomaar kan spelen. Dat zou helemaal wat zijn! Verder is het leuk dat je bij die stand mensen van het forum kunt ontmoeten. En natuurlijk zo nu en dan een beetje babbelen. Als dat niet gebeurt is het jammer, maar het kan ook zo zijn dat je zelf een gesprek begint...

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik kan jammer genoeg niet komen:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm t'is dat ik me totaal niet heb bemoeit met de organisatie rondom de aanwezigheid van XBW op de Gamexpo maar het had misschien leuk geweest als we dusvia een microfoontje en 2 boxies gewoon het eea konden vertellen over wat we nu precies aan het doen zijn (welk spel etc)...

10. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Best jammer dat je zo'n ervaring hebt gehad Pejannl... Maar wat Gerbio zegt slaat helaas echt alles. Waarom zou het helemaal wat zijn als members ook spellen zouden kunnen spelen? Waarvoor heb je dan een stand als ik vragen mag, het is toch ter promotie van jullie site? Als de mensen die komen een leuke tijd hebben, zullen ze naar XW blijven terug keren...

Weet niet precies hoe het is, want ik ga niet... Hou niet van die onzin beurzen waar niets nieuws ter sprake komt...

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik bedoel het natuurlijk niet zo van: ''Jullie mogen niet spelen'' Maar helaas kunnen wij niet zomaar allemaal demo's beschikbaar stellen.. Toch gebeurd het wel. Volgens mij kon je vandaag al gamen op onze stand. En trouwens, het is toch ook gaaf als je die nieuwe games allemaal ziet? Lijkt mij wel. Het is onze eerste keer op een beurs. Ik denk eigenlijk dat je blij mag zijn met alles wát er staat. Van 'fouten' kunnen we alleen maar leren! :D Gewoon fun hebben!

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag kon je inderdaad volop gamen aangezien ook de 2 extra TV's eindelijk werkten :)

13. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger welleens bij een vriendje gespeeld die een nieuw spel had en jij wilt het dolgraag spelen. Hij blijft echter maar spelen en vraagt niet of jij ook wilt en zelf durf je het niet te vragen.... Nou, dat gaat hier dus ook op. Als je die demo's niet vrij kunt stellen, laat ze dan ook niet zien. Als je alleen mag kijken, maar niet aanraken dan kun je beter van tevoren filmpjes opnemen en die dan laten zien imo...

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet hoe het gister was maar vandaag ging alles tip-toppie, er is veel communicatie geweest met het publiek rondom, we circuleerden in het publiek, vele vragen en gezellige praatjes. Stonden 2 tv's voor de mensen die zelf ook willen spelen, met onder andere Mechassault en THPS 4. Het plasmascherm is er voor ons om de aankomende spellen van de toekomende tijd te demonstreren, daar onder valt oa. Tekki en Splinter Cell, wegens overeenkomsten met developers is het voor het publiek een mindere kans om actief hier aan mee te doen. Verder vloeiden goodies rijkelijk en was de sfeer top.

15. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    yep was zeker cool bij die stand. Geloof me het is behoorlijk geil om Brute Force, Panzer dragoon orta, SC, racing evolution, tekki met huge controler op een plasma scherm te zien. Heerlijk toen SC kwam en een enorme massa zich voor de stand bevond met kwijl uit hun monden. Je kon misschien niet zoveel doen bij de stand, maar je kon er meer nieuws zien dan bij de xbox stand waar je alleen maar op xboxen kon spelen. Niet dat vekeert was (ze hadden super veel xboxen met onder andere SC:9 ) Daarnaast kon je bij de xboxworld met ook met iemand een wedstrijdje doen op twee tv's. De winaar kreeg meestal t-shirts en xbox petjes. Ik vond het met een laag budget van xboxworld echt super. Het was eigelijk wel leuk geweest als er een soort gastboek was geweest waar iedereen van het forum zijn naam bij kon zetten om zo te zien wie er allemaal geweest is.

16. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie mogen ons allemaal aanspreken hoor:9 . We lopen zo van tijd tot tijd door het publiek heen, vooral bij SC en TEKKI om mensen te informeren en toe te lichten wat het allemaal inhoudt, maar zoals al gezegd is we hebben een budget dat niet oneindig is, daardoor kunnen we niet zo uitgebreid zijn als andere offieciele stands. Er worden compo's gehouden bij ons waarbij dus prijzen zijn te winnen. SC en TEKKI waren vandaag de grote publiekstrekkers...en terecht..dus..jullie mogen ons altijd aanspreken..kenne we lekker babbelen 8) .

17. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Hahaha alph....tuurlijk mogen ze je aanspreken..:D
    ben je Brad Pitt ofzo ? :cool:

18. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    WHaha nee zo bedoel ik het niet, alleen het klinkt alsof we elk forumlid zomaar moeten herkennen terwijl we de massa nog nooit gezien hebben, natuurlijk maken we graag kennis met onze kindertjes8).

19. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ja zo vriendelijk ben je wel :cool:

20. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    whaha..naaayah..*koetsiekoetsiee :cool:

Deel Deze Pagina