volgens mij zuigt fuzion frenzie niet ik denk dat de gameplay je te hoog ligt en bloodwake valt ook wel mee ook al is er een minpuntje en dat is standaart boten die je niet aan kunt passen meeste mensen zijn gewoon te verwend met games. ik heb nog geen echte zuig game gezien, misschien moet je de vraag stellen in deze vorm : Welke game vind JIJ het slechtst
gameplay te hoog ---> ]:- Heb je Fuzion wel gespeeld, of heb je dat 'spel' gekocht en voel je je nu verplicht om het te verdedigen? HALO, DOA3, PGR, THPS3, PONG die spellen hebben gameplay (oa) Fuzion Frenzy.. I think not
jaja zeker halo zuigt zwaar. Ik speel het ook nooit meer ofzo. vooral die kut aliens zuigen zwaar hard. -IT-
Fuzion frenzy ruled dus echt wel!!! wat dacht je van 4x4 evo of andere bout spellen. (effe voor die ene man: Fuzion frenzy IS een veredelde PONG en is PUUR gameplay. feitelijk gezien dan. jij hebt natuurlijk nog steeds je eigen mening en daarin vind je er niks an, ik wel )
Ik heb alleen het filmpje gezien van FF, en ik hoop dat je daar twee kratten bier en 3 instant-vrienden bij krijgt, anders heb je er niks aan volgens mij! HALO zuigt! daarom is het zo lekker om te spelen! Nee, Halo is veel cooler om met meerdere mensen te spelen, dan kun je ook racen en tikkertje doen of gewoon king of de hill en, natuurlijk, elkaar gewoon bruut afslachten! Maar dat was al bekend hoop ik... Bloodwake heb ik een keer in de winkel gespeeld en toen vond ik het wel tof. Wat is precies de reden waarom de meesten het geen tof spel vinden?
OK dank je wel voor die toevoeging. Er zij nog niet ECHTE boutgames op de box. Moet je enes op de buitenlandse Xboxstes kijken, daar staat een spel (Kabuki Warriors ofz0) en dat krijgt allemaal 2en en 3en! Dat is dus een boutgame!
ik zie al verschillende keren Halo zuigt. dat menen jullie toch niet he? ik heb 2 topgames, maar de rest heb ik niet gespeeld. maar Azurik lijkt me geen reet aan, Bloodawake, leek me leuk, maar veel negatiefs over gehoord. Fuzion Frenzy kan best leuk zijn denk ik.
Ik heb Bloodwake in de winkel gespeeld en vond het toen wel tof, wat is er nou precies mis mee? En wat is precies hetgene waardoor je DOA3 zou willen blijven spelen? Ik heb de demo en ben daar al een beetje op uitgekeken.
Halo in single-playa is 1 week leuk dan heb je hem waarschijnlijk bijna of helemaal uitgespeeld en speel je hem niet meer in single player. Multiplayer(met min 3 ) blijft wel strakker dan een maagdelijk spleetje