Ik las over die gamers zones en uit andere topic kwam ik er al achter dat je niet per spel dit in kunt stellen, maar wat is jullie mening over het systeem? Zitten er genoeg spelers in elke zone? Persoonlijk twijfel ik tussen pro (voor een enkel spel) en recreation zone. Waarschijnlijk wordt het recreation, maar wil wel mening horen. Underground zoals de beschrijving leest lijkt me niet leuk spelen. Ik hoef niet per se serieus te spelen maar zoals het omschreven wordt is het allemaal door de headset schreeuwen en elkaar teamkillen (dit is wellicht overdreven maar ik wil jullie mening) en sluiten die zones elkaar niet uit? Stel je zit in de family zone, kun je dan wel geweldadige spellen spelen zoals saints row of gears of war?
eigenlijk betekenen die zone's niet echt veel maargoed ik bedoel je word niet ingedeeld op zone dus je speelt zegmaar met mensen uit elke zone ! het is meer een beschrijving van wat jij denkt dat het beste bij jou 'stijl' hoort
Hmm... volgens mij is het wel een klein beetje zo, tenminsten dat was de bedoeling, dat je mensen tegenkwam die meer in je zone paste, ook was het in eerste instantie de bedoeling dat je naar mensen die dezelfde zone zitten en bij je passen. Misschien komt dit nog na een aantal updates/ invoering van messenger/ nog meer personaliseren.
euh ja, 1 over de zones, 1 over de prijsverandering van 360 en 1 over rank. Heb me vandaag aangemeld bij dit forum en dacht laat ik wat posten. Is het slecht dan om meerdere topics te maken over verschillende onderwerpen?
Niet per se... als er nog geen oude topics over het zelfde onderwerp bestaan en het topic nut heeft zie ik het probleem niet...