Gammo noemt controller onhandig?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Barbatruuk, 19 okt 2003.

1. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt de druppel met dit programmo. Bij het report over Halo Pc zeiden "nu kan je het uitproberen op iets anders dan die onhandige controller". Wattes?!? Onhandig?!? Misschien zeiden ze handige maar dat lijkt me sterk. Ik snap niet hoe ze op dat idee komen. Ik dacht eigenlijk dat ze pro-xobx waren maar dat valt nou best wel tegen. En oh, ze hebben hun kritiek verhoogd van 0 naar 1 mening. De camera zit te dicht bij een of ander ei duw spel. Heeft iemand hier nog iets over te zeggen?

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het was een vergelijking tussen een console-controller (dus niet perse Xbox-controller) en je toetsenbord + muis.

Dan is de keuze toch ook simpel?

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    jah een controller;)

4. nielzo

nielzo Guest

ha ik heb net de demo uitgeprobeert en ik vind de pc besturing echt moeilijker (muis vind ik echt vaag reageren :confused: en op de xbox zitten knoppen veel handiger natuurlijker) terwijl het wel 10 x mooier is :p

Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2003
  5. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ze noemden de controller specifiek onhandig. En halo is alleen maar op de xbox. Dus waar kan je anders op doelen? Ze noemden de xbox controller dus onhandig. En vind jij de controller onhandig? Ik moet toegeven, toetsenbord en muis: stukken beter. Maar controller is niet onhandig

6. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    En ja, over dat mooier zijn: zijn die beelden van gammo te vergelijken met de graphics van het spel op een goeie pc?

7. nielzo

nielzo Guest

halo is dus niet alleen maar op de xbox

ik heb het helaas niet gezien maar als je hem op de hoogste resolutie zet 1200 x .... dan is het beslist mooier

Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2003
  8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je 't over een controller hebt :+

9. nielzo

nielzo Guest

ik volg het gesprek niet meer

10. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    miereneuker...
    ik maak t ff wat beter k?

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat ik hoorde Onhandige Xbox controller :eek:... maarja verder was gamme geinig dit keer. Jak 2 word lijp _O_ alleen jammer dat hij niet naar de xbox komt :'-( Maarja daar heeft ik dan ook een ps2 voor gekocht :+ :p

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat wel, maar ik heb hem nog zien schokken op een P4 3 Ghz, 1024 MB ram en een ATI Radeon 9800 pro :confused:
    Had er nl iemand mee zien spelen op Lan party en laat hem nou net z'n pc hebben openstaan. ;)

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *zucht*
    Tis toch overduidelijk dat ze hier toetsenbord+muis tegen (een willekeurige) controller afmeten? En FPS-freaks zijn nou eenmaal verslingerd aan hun muisje, big deal.

14. nielzo

nielzo Guest

nee nou de controller is natuurlijk niet onhandig, dit verklaart dat iedereen bij gammo niets meer dan een amateur is

15. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ach guys luister er niet naar. Gammo is niet helemaal goed bij zen hoofd.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh god, een zo'n zinnetje en we krijgen natuurlijk meteen weer de ene na de andere Gammo is anti Xbox of een slecht programma post. Nog niet zo lang geleden was Gammo volgens vele juist pro Xbox omdat ze veel Xbox info hadden. Echt triest dit gezeur. |:-

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, het gaat idd erg ver om het dan meteen een dom anti-xbox programma te noemen.
    Ze zeiden inderdaad 'Nu kun je het eens met iets anders spelen dan zo'n onhandige Xbox controller'. Voor hetzelfde geld ging het over de PS2 controller. No big deal dus.
    Maar zeg nou zelf, zo'n muis speelt 10 keer handiger dan een controller.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongen, alle teksten van Gammo worden geschreven door een van de beste gamesredacteuren van Nederland. DIe jongen weet waar hij over schrijft en heeft geen enkele baat bij het evt bashen van de Xbox controller. Hij mikt vanzelfsprekend op dat de muis+toetsenbord combo gewoon handiger is.

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De tekst van gammo word dan ook geschreven door Niels van het Hoofd, Gamecube aanbidder...

20. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou, niet overdrijven. Het zijn maar een paar presentatoren. :p Bovendien wat boeit het, Xboxen is toch gewoon een vrijetijdsverdrijf of zie ik dat verkeerd?!

Deel Deze Pagina