Dit is echt de druppel met dit programmo. Bij het report over Halo Pc zeiden "nu kan je het uitproberen op iets anders dan die onhandige controller". Wattes?!? Onhandig?!? Misschien zeiden ze handige maar dat lijkt me sterk. Ik snap niet hoe ze op dat idee komen. Ik dacht eigenlijk dat ze pro-xobx waren maar dat valt nou best wel tegen. En oh, ze hebben hun kritiek verhoogd van 0 naar 1 mening. De camera zit te dicht bij een of ander ei duw spel. Heeft iemand hier nog iets over te zeggen?
Het was een vergelijking tussen een console-controller (dus niet perse Xbox-controller) en je toetsenbord + muis. Dan is de keuze toch ook simpel?
ha ik heb net de demo uitgeprobeert en ik vind de pc besturing echt moeilijker (muis vind ik echt vaag reageren en op de xbox zitten knoppen veel handiger natuurlijker) terwijl het wel 10 x mooier is
Nee, ze noemden de controller specifiek onhandig. En halo is alleen maar op de xbox. Dus waar kan je anders op doelen? Ze noemden de xbox controller dus onhandig. En vind jij de controller onhandig? Ik moet toegeven, toetsenbord en muis: stukken beter. Maar controller is niet onhandig
En ja, over dat mooier zijn: zijn die beelden van gammo te vergelijken met de graphics van het spel op een goeie pc?
halo is dus niet alleen maar op de xbox ik heb het helaas niet gezien maar als je hem op de hoogste resolutie zet 1200 x .... dan is het beslist mooier
Ik dacht dat ik hoorde Onhandige Xbox controller ... maarja verder was gamme geinig dit keer. Jak 2 word lijp alleen jammer dat hij niet naar de xbox komt Maarja daar heeft ik dan ook een ps2 voor gekocht
Ja dat wel, maar ik heb hem nog zien schokken op een P4 3 Ghz, 1024 MB ram en een ATI Radeon 9800 pro Had er nl iemand mee zien spelen op Lan party en laat hem nou net z'n pc hebben openstaan.
*zucht* Tis toch overduidelijk dat ze hier toetsenbord+muis tegen (een willekeurige) controller afmeten? En FPS-freaks zijn nou eenmaal verslingerd aan hun muisje, big deal.
nee nou de controller is natuurlijk niet onhandig, dit verklaart dat iedereen bij gammo niets meer dan een amateur is
Oh god, een zo'n zinnetje en we krijgen natuurlijk meteen weer de ene na de andere Gammo is anti Xbox of een slecht programma post. Nog niet zo lang geleden was Gammo volgens vele juist pro Xbox omdat ze veel Xbox info hadden. Echt triest dit gezeur.
Ja, het gaat idd erg ver om het dan meteen een dom anti-xbox programma te noemen. Ze zeiden inderdaad 'Nu kun je het eens met iets anders spelen dan zo'n onhandige Xbox controller'. Voor hetzelfde geld ging het over de PS2 controller. No big deal dus. Maar zeg nou zelf, zo'n muis speelt 10 keer handiger dan een controller.
Jongen, alle teksten van Gammo worden geschreven door een van de beste gamesredacteuren van Nederland. DIe jongen weet waar hij over schrijft en heeft geen enkele baat bij het evt bashen van de Xbox controller. Hij mikt vanzelfsprekend op dat de muis+toetsenbord combo gewoon handiger is.
Nou nou, niet overdrijven. Het zijn maar een paar presentatoren. Bovendien wat boeit het, Xboxen is toch gewoon een vrijetijdsverdrijf of zie ik dat verkeerd?!