Hallo, ik heb een vraagje en dat is of er ook een soort van garantie is voor de xbox 360-controllers? Ik heb de xbox nu 3 jaar in me bezit en heb reeds 5 controllers versleten door verschillende mankementen, naar welk nummer zou ik moeten bellen voor service? Of valt er zelf ook iets aan te doen. MvG Hoby
Als je een beetje handig bent kan je er misschien zelf wel iets aan doen, maar er zit garantie op (een jaar dacht ik). Gewoon ff bellen met de helpdesk: 0800 023 3894 Ik heb indertijd gewoon gratis een nieuwe gekregen in ieder geval. Succes!!
5 controllers in 3 jaar kaput? Wat doe je er dan mee? Zelfs mijn NES en SNES controllers werken nog na jaren dienst.
Ik heb laatst ook Microsoft gebeld dat mijn controller kapot was, maar omdat er maar 1 jaar garantie zit op de accesoires van mijn Xbox, en ik hem nu 2 jaar in mijn bezit heb, wouden ze me geen nieuwe toesturen. Nu vroeg ik me af, als je een nieuwe controller koopt, zit er dan ook weer 'nieuwe' garantie op? Ik dacht ik maak er maar geen nieuw topic voor aan.
Lijkt mij wel, je koopt een nieuw product in de winkel. Dus krijg je garantie voor het product welke je koopt.
Hier ga ik wel vanuit, aangezien mijn broertjes allebei al eens 1 of 2 keer een nieuwe headset hebben gehad. Zolang het een officieel Microsoft product is zou er weinig aan de hand moeten zijn.