ik weet dat op de xbox zelf 2 jaar garantie zit, maar geldt dat ook voor de controller? Mijn controller stuurt namelijk niet meer volledig naar rechts en voor dat ik het open ga schroeven wil ik dit eerst weten. en alser garantie op zit wordt hij dan vervangen of gerepareerd, Het is nl. een grote en ik hoef echt niet die kleine, want daar krijg ik kramp van in mijn handen
Ja, geld ook voor je controller. MIjn controller deed het ok niet, gebeld, probleem aangegeven en binnen 5 dagen een nieuwe HIj wordt dus vervangen, door een kleine. Bewaar wel je oude controller.
Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn linker analoge pook reageert niet goed meer naar rechts, heb al gebeld, helaas zit alleen op de xbox zelf 2 jaar garrantie, op de controllers maar 1 jaar, en als je m openschroeft zie je dat er niet veel te repareren valt aan die pookjes, het is een soort van afgesloten deel.
mmmmm de een zegt wel de ander niet....ik kan thuis niet bellen naar de service lijn (ik heb alleen mobiel) en op xbox.com staat zowiezo helemaal niets (wat een baggersite trouwens) ik wacht nog even af voordat ik mijn schroevendraaier ga pakken
Je kan dat ding makkelijk open maken, het is net kinderspeelgoed alles past maar op 1 plek. Je hoeft ook niks te verbreken ook.
@jeanV.....een schroefje is afgeplakt, ik neem aan dat dat de garantie zegel is, er staat namelijk ook een pijltje naartoe
grappig, bij die van mij zijn geen schroefjes afgeplakt. Maar het is echt maar 1 jaar op die controllers, heb gisteren nog met de servicelijn gebeld dus maak je geen illusies.
Ja je kan het natuurlijk altijd proberen. Zeg dat zoiets als ik heb een xbox maar op de een of andere manier werkt me controller niet. Begin zelf niet over garantie. Wat ik zeker weet is dat je geen grote controller krijg. Die worden niet meer gemaakt. Raar dat er geen sticker op die controller zit. Bij mij is er gewoon ook een sticker geplakt in het midden van de controller. En dat is bij de grote en kleine controller.
Er is wel een sticker, maar niet over een schroef, daar gaat de sticker met een boog omheen. Het eerste dat ze doen is een serie nummer vragen, ze zijn natuurlijk niet achterlijk.
Ow oeps sorry mijn fout. Ik dacht dat er op alletwee de controllers een sticker op het gedeelte van het schroefje zat. Maar dat zit alleen maar op die kleine controllers.
Ik heb een vriend en die had ook ziijn controler kapot (het snoer zat niet meer goed in de controler) En toen had ie naar MS gebelt en toen kreeg ie zo een nieuwe ! En hij heeft z'n kapotte controler nog steeds + een nieuwe ! Dus ik zou zeggen bellen maarrrr
dat je garantie verlopen is maakt waarschijnlijk niet uit, Microsoft doet erg veel voor haar goede image en als je belt krijg je zeer waarschijnlijk een nieuwe controller terug.
Ik heb hier ook zon controller leggen met defectief linker stickje, maar die is al redelijk oud. Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud, heb het bonnetje niet meer Vraag: Weet iemand wat ze precies van je willen weten als je die helpdesk belt voor een nieuwe controller? Dat zal best zo zijn, maar dat zal toch niet zijn om de aanschaf datum te bepalen lijkt me zo... Die voeren ze bij de shop waar ik de controller kocht toch echt niet in een systeem in ofzo (laat staan dat ze die info naar MS sturen).
Het is bij mij ongeveer het zelfde gegaan als bij MIK€¥ verhaal. Me Xbox was kapot maar ik zei toen dat me controller ook kapot was. (Deze was door me kat kapot gebeten. Wat ik natuurlijk niet gezegt heb bij M$) En toen zij die goze die aan de telefoon van je heb een Xbox dus je krijg 1 controller vergoed. En de volgende dag al kreeg ik me controller met me gemaakte Xbox weer terug. Zonder dat ik me kapotte controller moest opsturen. Kijk en dat noem ik service. Ik zou het dus gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis toch?
ik heb net even een belletje gedaan naar de helpdesk.....de orderverwerking lag plat (om 4 uur vanmiddag kan ik weer bellen), maar de jongen die ik heb gesproken zei dat ik gewoon een nieuwe krijg. Heb meteen ook gevraagd of mijn xbox ook opgestuurd kon worden...heb wat problemen met games opstarten en de dvd-drive maakt enorm veel herrie en die wordt ook meteen opgehaald als het goed is. Dus probleem opgelost...hoop ik.
alleen het serienummer en of ik deze bij de Xbox had gekregen of los had gekocht, ik weet dus eigenlijk nog niet hoelang de garantie nu is....vraag ik nog even na....ik weet ook niet of ik de controller mee moet sturen, maar ook dat hoor ik vanmiddag wel en dan zal ik wel even posten......misschien een idee voor het forum om deze dingen in een faq op te nemen.....garantie van de spullen enzo.
Oke, thx! Kga zelf ook maar es bellen, gebruik voor de zekerheid gewoon het serienr. van een nieuwere controller
ik heb net weer gebeld. Ik krijg binnen 2 tot 5 werdagen een nieuwe controller thuisgestuurd...helaas wel een S. Er zit ook op de controller dus twee jaar garantie mits deze bij de xbox is geleverd. De kapotte controller hoef ik niet mee te sturen. Nou niet meteen gaan bellen voor controllers, want anders houden ze denk ik hier heel snel mee op, en zijn de mensen die wel met een kapotte zitten genaaid. Mijn Xbox wordt een dezr dagen opgehaald en nagekeken.