garantie controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nusti, 18 mei 2004.

  1. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik weet dat op de xbox zelf 2 jaar garantie zit, maar geldt dat ook voor de controller? Mijn controller stuurt namelijk niet meer volledig naar rechts en voor dat ik het open ga schroeven wil ik dit eerst weten.
    en alser garantie op zit wordt hij dan vervangen of gerepareerd, Het is nl. een grote en ik hoef echt niet die kleine, want daar krijg ik kramp van in mijn handen
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, geld ook voor je controller. MIjn controller deed het ok niet, gebeld, probleem aangegeven en binnen 5 dagen een nieuwe:) HIj wordt dus vervangen, door een kleine. Bewaar wel je oude controller.
     
  3. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn linker analoge pook reageert niet goed meer naar rechts, heb al gebeld, helaas zit alleen op de xbox zelf 2 jaar garrantie, op de controllers maar 1 jaar, en als je m openschroeft zie je dat er niet veel te repareren valt aan die pookjes, het is een soort van afgesloten deel.
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    mmmmm de een zegt wel de ander niet....ik kan thuis niet bellen naar de service lijn (ik heb alleen mobiel) en op xbox.com staat zowiezo helemaal niets (wat een baggersite trouwens) ik wacht nog even af voordat ik mijn schroevendraaier ga pakken
     
  5. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dat ding makkelijk open maken, het is net kinderspeelgoed alles past maar op 1 plek. Je hoeft ook niks te verbreken ook.
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    verkkerde knopje? of wilde je gewoon iets typen, want echt zinnig komt het niet over
     
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    @jeanV.....een schroefje is afgeplakt, ik neem aan dat dat de garantie zegel is, er staat namelijk ook een pijltje naartoe
     
  8. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig, bij die van mij zijn geen schroefjes afgeplakt. Maar het is echt maar 1 jaar op die controllers, heb gisteren nog met de servicelijn gebeld dus maak je geen illusies.
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je kan het natuurlijk altijd proberen.
    Zeg dat zoiets als ik heb een xbox maar op de een of andere manier werkt me controller niet. Begin zelf niet over garantie.
    Wat ik zeker weet is dat je geen grote controller krijg.
    Die worden niet meer gemaakt.

    Raar dat er geen sticker op die controller zit.
    Bij mij is er gewoon ook een sticker geplakt in het midden van de controller.
    En dat is bij de grote en kleine controller.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  10. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een sticker, maar niet over een schroef, daar gaat de sticker met een boog omheen. Het eerste dat ze doen is een serie nummer vragen, ze zijn natuurlijk niet achterlijk.
     
  11. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow oeps sorry mijn fout.
    Ik dacht dat er op alletwee de controllers een sticker op het gedeelte van het schroefje zat. Maar dat zit alleen maar op die kleine controllers. :D
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een vriend en die had ook ziijn controler kapot (het snoer zat niet meer goed in de controler) En toen had ie naar MS gebelt en toen kreeg ie zo een nieuwe ! 8) En hij heeft z'n kapotte controler nog steeds + een nieuwe ! Dus ik zou zeggen bellen maarrrr :)
     
  13. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je garantie verlopen is maakt waarschijnlijk niet uit,
    Microsoft doet erg veel voor haar goede image en als je belt krijg je zeer waarschijnlijk een nieuwe controller terug.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hier ook zon controller leggen met defectief linker stickje, maar die is al redelijk oud. Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud, heb het bonnetje niet meer :'-( Vraag: Weet iemand wat ze precies van je willen weten als je die helpdesk belt voor een nieuwe controller?
    Dat zal best zo zijn, maar dat zal toch niet zijn om de aanschaf datum te bepalen lijkt me zo... Die voeren ze bij de shop waar ik de controller kocht toch echt niet in een systeem in ofzo (laat staan dat ze die info naar MS sturen).
     
  15. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is bij mij ongeveer het zelfde gegaan als bij MIK€¥ verhaal.
    Me Xbox was kapot maar ik zei toen dat me controller ook kapot was.
    (Deze was door me kat kapot gebeten. Wat ik natuurlijk niet gezegt heb bij M$)
    En toen zij die goze die aan de telefoon van je heb een Xbox dus je krijg 1 controller vergoed. En de volgende dag al kreeg ik me controller met me gemaakte Xbox weer terug. Zonder dat ik me kapotte controller moest opsturen.
    Kijk en dat noem ik service. Ik zou het dus gewoon proberen.
    Niet geschoten is altijd mis toch? :D
     
  16. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net even een belletje gedaan naar de helpdesk.....de orderverwerking lag plat (om 4 uur vanmiddag kan ik weer bellen), maar de jongen die ik heb gesproken zei dat ik gewoon een nieuwe krijg. Heb meteen ook gevraagd of mijn xbox ook opgestuurd kon worden...heb wat problemen met games opstarten en de dvd-drive maakt enorm veel herrie en die wordt ook meteen opgehaald als het goed is. Dus probleem opgelost...hoop ik.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat moesten ze precies van je weten dan, ivm die controller?
     
  18. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    alleen het serienummer en of ik deze bij de Xbox had gekregen of los had gekocht, ik weet dus eigenlijk nog niet hoelang de garantie nu is....vraag ik nog even na....ik weet ook niet of ik de controller mee moet sturen, maar ook dat hoor ik vanmiddag wel en dan zal ik wel even posten......misschien een idee voor het forum om deze dingen in een faq op te nemen.....garantie van de spullen enzo.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, thx! Kga zelf ook maar es bellen, gebruik voor de zekerheid gewoon het serienr. van een nieuwere controller O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net weer gebeld. Ik krijg binnen 2 tot 5 werdagen een nieuwe controller thuisgestuurd...helaas wel een S. Er zit ook op de controller dus twee jaar garantie mits deze bij de xbox is geleverd. De kapotte controller hoef ik niet mee te sturen. Nou niet meteen gaan bellen voor controllers, want anders houden ze denk ik hier heel snel mee op, en zijn de mensen die wel met een kapotte zitten genaaid. Mijn Xbox wordt een dezr dagen opgehaald en nagekeken.
     

Deel Deze Pagina