1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garantie controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wooffa, 10 okt 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Na wat zoekwerk hoop ik niet dat er al een thread hierover is. (ik zag er niks over staan, maar het is wel een onderwerp waar redelijk vaak vragen over zijn).

    Mijn vraag gaat dus over de garantie zoals in de titel te lezen is. Ik heb mijn Xbox nu al sinds september 2002 en ik merk dat de D-pad van een originele Xbox controller kapot is, of in ieder geval heel erg stug. Zou het werken om nu naar MS te bellen en te vragen om een nieuwe?! En zo ja, krijg je dan een S-controller (beetje overbodigere vraag aangezien de originele niet meer gemaakt/verkocht wordt).
     
  2. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Thread staat op de verkeerde plaats.
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet.... Als het wel zo is dan ga ik ook nog eens een keer bellen voor een paar controllers van mij.....Maar waarom bel je ze gewoon niet alvast even? nee heb je, ja kun je krijgen... :)
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohjah...sorry ;)

    @ Gangsta Ba: Ik kan het wel proberen I guess. [waar kan ik het tel. nr. eigk vinden?] O-)
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hier wel vragen blijven stellen, maar als je belt heb je meteen t antwoord
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als de een het wel is gelukt en de ander niet, is het misschien wel is fijn hun ervaringen te horen dacht ik zo. Marja, als het zo vreemd is, gooi maar dicht hoor :{
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, sorry. khad t nie gezien :D :D :D
     
  8. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    je xbox zit buiten de garantie en ik denk niet dat ze dan de controller gaan vervangen...ik had ook een kapotte controller en heb de service-lijn gebeld....het volgende hebben ze mij verteld als de controller bij je Xbox zat dan zit er 2 jaar garantie op (omdat deze als pakket geleverd is en valt het onder de algemene garantie, dit kunen ze controleren aan de hand van het serie nummer). Is het een los-gekochte controller dan heb je maar 1 jaar garantie. Die van mij was 1,5 jaar oud zat bij de Xbox toen ik het kocht en ze hebben het netjes vervangen....
     
  9. Tind0

    Tind0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je waar ik t nummer van MS kan vinden?
    want mijn controllers zijn ook stuk en kan nergens de tlnr. vinden
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * zucht

    Men is ook zo gemakzuchtig tegenwoordig.

    www.xbox.nl
    Zoek, en gij zult vinden.

    Het is ook maar 1 muisklikje van de hoofdpagina van www.xbox.nl verwijderd...

    0800 023 3894
     
  11. Tind0

    Tind0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    en welk muisklikje....
    srry man maar kan t echt niet vinden
    Edit: w8 w8 w8
    is t............................... 020-5001500?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ondersteuning misschien?

    Het staat zelfs in m'n bovenstaande post! :{
     

Deel Deze Pagina