Na wat zoekwerk hoop ik niet dat er al een thread hierover is. (ik zag er niks over staan, maar het is wel een onderwerp waar redelijk vaak vragen over zijn). Mijn vraag gaat dus over de garantie zoals in de titel te lezen is. Ik heb mijn Xbox nu al sinds september 2002 en ik merk dat de D-pad van een originele Xbox controller kapot is, of in ieder geval heel erg stug. Zou het werken om nu naar MS te bellen en te vragen om een nieuwe?! En zo ja, krijg je dan een S-controller (beetje overbodigere vraag aangezien de originele niet meer gemaakt/verkocht wordt).
Ik denk het niet.... Als het wel zo is dan ga ik ook nog eens een keer bellen voor een paar controllers van mij.....Maar waarom bel je ze gewoon niet alvast even? nee heb je, ja kun je krijgen...
Als de een het wel is gelukt en de ander niet, is het misschien wel is fijn hun ervaringen te horen dacht ik zo. Marja, als het zo vreemd is, gooi maar dicht hoor :{
je xbox zit buiten de garantie en ik denk niet dat ze dan de controller gaan vervangen...ik had ook een kapotte controller en heb de service-lijn gebeld....het volgende hebben ze mij verteld als de controller bij je Xbox zat dan zit er 2 jaar garantie op (omdat deze als pakket geleverd is en valt het onder de algemene garantie, dit kunen ze controleren aan de hand van het serie nummer). Is het een los-gekochte controller dan heb je maar 1 jaar garantie. Die van mij was 1,5 jaar oud zat bij de Xbox toen ik het kocht en ze hebben het netjes vervangen....
weet je waar ik t nummer van MS kan vinden? want mijn controllers zijn ook stuk en kan nergens de tlnr. vinden
* zucht Men is ook zo gemakzuchtig tegenwoordig. www.xbox.nl Zoek, en gij zult vinden. Het is ook maar 1 muisklikje van de hoofdpagina van www.xbox.nl verwijderd... 0800 023 3894
en welk muisklikje.... srry man maar kan t echt niet vinden Edit: w8 w8 w8 is t............................... 020-5001500?