Hoelang heb je eigenlijk garatie op de GameCube. Volgens de handleiding van de GameCube 24 Maanden , maar de verkoopster bij Bartsmit heeft op mijn Kassabon met pen 6 maanden op geschreven.
Misschien 6 maanden bij Bart Smit en 24 maanden bij Nintendo!! Dus als je NGC kapot gaat binnen 6 maanden inleveren bij Bart Smit en na 6 maanden opsturen naar Nintendo!! Dit denk ik in ieder geval!!
Wrong question at the wrong place ! Ik heb ook de Cube maar dit soort vragen stel je in een Cube Forum ! Ook daar zijn er zat van !
Oke ! Als we dan toch bezig zijn : Wie heeft welke games voor de Cube ? Ik heb : 1 : Star Wars Rouge Leader 2 ! 2 : Monkey Balls ! 3 : Luigi's Mansion ! 4 : Burnout ! (MY CUBE GAMES OP DEZE VOLGORDE) ! PS: Toch denk ik dat je eerder een waardevolle antwoord krijgt wat betreft Cube vragen op een Cube forum ! Dusssss......... En inderdaad ! 1/2 Jaar bij Bartje Smit en 1 jaar bij Nintendo zelf !
Ik heb Sonic Adventure 2 battle gekocht. Ik wordt stapel gek van dat spel. Het blad GameQuest gaf het een 8.0 Maar N3 gaf het maar 3 sterren van de 5.
Je vindt Sonic 2 dus niks ? Ik had hem op de Dreamcast en vond het ook tegenvallen ! Ben je van plan nog andere spellen aan te schaffen ?
Dit stuk hoort nog bij de vorige posting. Het N3 noemde het een Visuele Teleurstelling. Vooral de niet mee werkende camara zorgt voor problemen. De camara draaid steeds naar de verkeerde kant. Het lijkt wel alsof die opzettelijk achter gebouwen blijft hangen of zomaar van positie veranderd. Voordat ik hem gekocht heb had ik beter eerst N3 moeten lezen.
Wat vind je van de Cube ? (Ik kan me voorstellen dat je het niet echt wat vindt als je alleen Sonic hebt gespeeld.....maar dan raad ik je SW Rouge Leader echt aan) ! En de verhouding X-Cube ?