Garantie m.b.t. controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fromixx24-7, 2 jun 2009.

1. fromixx24-7

fromixx24-7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,
    Ik vroeg me af hoe het zit met de garantie met betrekking tot controllers. Los gekochte controllers en bij de xbox gekregen controllers. Mijn controller is namelijk kapot. Deze is los gekocht, maar als er zich dan eventueel een probleem zou voordoen, kan ik hem ook wel als bij de xbox gekregen verklaren.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    1 jaar garantie heb je er op, maar je kan altijd een poging wagen en bellen met de servicedesk en het probleem voorleggen.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik dacht dat je 3 jaar garantie had in Nederland i.v.m. de gebruikersgarantie en de consumentenbond hier. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk. :+

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet niet of gameconsolecontrollers (mooi woord voor galgje) daar ook onder vallen :+

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon bellen, je krijgt zo een nieuwe! Één keer gehad met mijn oude Xbox en nu ook met mijn 360.:)

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    je krijgt echt niet zomaar een nieuwe, 2 weken had ik gebeld dat mijn controller kapot was van geloof ik 2 jaar oud ofzo. Ik moest mijn serienummer opgeven van mijn xbox360. daaraan konden hun zien dat mijn controller al ouder was dan een jaar. beetje raar vind ik dat maar goed, kreeg geen nieuwe

Deel Deze Pagina