als ik msn opstart geeft hij een foutmelding, en zegt hij dat de gateway offline is, en internet ligt er dus af, ik heb geprobeerd mijn oude instellingen handmatig in te stellen, maar nog niks, hoe kan ik dit fixen.. ik ben via een router aangesloten op de modem
heei, ik heb dat vorige week ook gehad, maar het lag bij mij gewoon aan mijn internetprovider, chello had weer kuren. Dus na 2 daagjes had chello alles weer op orde en kon ik weer fijn msnen Je moet maar kijken of het aan msn zelf ligt, of gewoon aan je internetprovider. Als ik meer weet zal ik dat zsm melden
het is niet provider, ik deel internet met iemand anders en bij hem doet hi et wel via de zzelfde router en modem en het is niet alleen msn heel mn internet is plat
Hmmm, raar... Dan weet ik het eerlijk gezegt ook niet... Ik zal wel ff kijken op het internet, als ik meer weet zal ik het wel melden
ik heb ook hetzelfde probleem. Bij mij helpt het als ik m'n modem even uit doe en dan weer aan. Maar na een paar uur komt hetzelfde probleem weer terug. Al moet ik wel zeggen dat ik nu toch al 1 hele dag zonder het porbleem heb geïnternet !
het is echt raar, ik heb het nooit gehad, maar nu sinds ik mijn xbox live opnieuw heb ingesteld handmatig kreeg ik het ineens echt zo brak, op internet staat veel dat het aan mns ligt ik weet het niet, het is echt kut ik kan niet eens op internet dan.