heeft er al iemand meer info gevnden over deze spel, ene komt hij op alle consules (PS2, XBOX,NGze zeggen dat er 5 jaar aan deze spel is gewerkt en dat het een beetje op gta vice city lijkt nou wie kan er meer over vertele:{
The Getaway is exclusief Ps2. Er is superveel geld in gestoken en het resultaat schijnt wat tegen te vallen.
Hij is ook gemaakt onder leiding van sony. Sony zelf heeft er ook heel veel centjes in gestoken. Hij valt inderdaad wat tegen, maarja, dat is met elke game die overhyped is. Sommige vindt hem niet zo leuk, sommigen vinden hem prachtig.
Alle ps2 bezitters vinden m volgens mij echt geweldig maar wij (xbox bezitters) vinden m onwijs tegenvallen, ik in ieder geval wel, kijk maar ns naar de graphics, vooral als je loopt is dat bagger, als je rijdt is dat nog wel redelijk.
LOL the getaway is echt een fucking idiot poep spel en daar had ze 5 jaar over gedaan arf....het spel speeld SUper nep auto rijden stinx wonden enzo zijn wel grappig maar verder zuigt dit spel!
Zo cker Ik had ergens gelezen dat de Framerate van het spel heel laag zat dus het spel haperde als ik weet niet wat. Maar zo zie je maar PS2 is gewoon niet krachtig genoeg voor zulke spellen als dit. Sony kon dit beter aan Microsoft overlaten het kon dan wel een betere spel worden.
Jah, ach... Over een jaar zul je het verschil tussen de consoles pas echt goed zien. Maar dit soort spellen spreekt mij toch niet echt aan... De ps2 loopt aan het einde van zijn latijn.. Hiermee bedoel ik dus dat de spellen e.d. steeds slechter worden...
Ik heb The Getaway en hij valt idd een beetje tegen. Maar het zijn niet de graphics die zo slecht zijn, die zijn beter dan die van Vice City. Het is de besturing van vooral het mannetje en de bijbehorende camera dat tegenvalt. Verder een topgame die niet 5 jaar (thaking) maar 3 jaar in ontwikkeling is geweest. De spellen op de PS2 worden NIET steeds slechter. Waar je dat vandaanhaalt weet ik niet. Hij zit qua grafische capaciteit wel zo ongeveer aan z'n top. De Xbox nog niet natuurlijk.
Nee de spellen op de PS2 lijken steeds slechter te worden omdat Xbox met betere mooiere spellen komt en ja dan denk je bij jezelf wat kan PS2 nog...... Nou nix meer dus daarom lijkt het dat het steeds slechter gaat met de PS2 spellen. Hetzelfde gevoel had ik dus ook met de Dreamcast toen de PS2 uitkwam.
hehe The Getaway: Miljoenen euro's/dollars project en nog lelijk Ach jah de PS2 is een bitje aan het afzakken maar jah .. de PS2 is al in zijn laatste generatie aant komen.
Mjoh, in theorie klopt dat wel maar wat is er nou tot nu toe uit op Xbox aan echte topgames wat een PS2 niet aan zou kunnen. Halo en Splintercell idd. Ik vind dat de capaciteiten van de Xbox nog niet goed uit de verf zijn gekomen. Hij is 3 keer zo krachtig als een PS2 en bijna 2 keer zo krachtig als een cube. En ze beweren dat het coderen voor Xbox hardstikke makkelijk is. Mag ik dan aub nog 10 games zo mooi als Halo ?
Ik persoonlijk vindt Getaway wel een tof spel. Het enigste is dat ik hem vergelijk met GTA Vice City en dat moet je dus niet doen. Daar heb je gewoon heel veel vrijheid en Getaway is dat weer enorm beperkt. Verder moet de Xbox nog komen met dat soort spellen. Ik vraag me trouwens af of dat gezeik over de PS2 niet een beetje uit jaloezie komt. (weet het haast wel zeker). Zo geweldig vindt ik het spellen aanbod niet van de Xbox.
Uit jaloezie komt het niet want ik had me Ps2 verkocht voor de Xbox en dat was een goede keus van mij. Maar nog 1 ding over de spellen als het ware is de XBox nog bezig met de Warming UP, En De PS2 al bezig met hun Cooling down. De Xbox Moet de wedstrijd nog beginnen en de PS2 heeft de westrijd al gespeeld. Want Xbox komt vast en zeker nog met veel goede spellen maar dat komt pas rond de tijd van XBox Live en de tijden daarna. En kijk dan beginnt als het ware de wedstrijd voor de Xbox en is de PS2 aan het douchen ofzo...........
hoe lang duurt zo'n warming-up dan? Dus de xbox gaat een wedstrijd beginnen als de tegenstander al van het veld is? ]:- Maar ik heb gelukkig mijn ps2 niet verkocht en gewoon de xbox erbij gehaalt. Da's pas een goeie keus. Lekker het beste van allebei spelen. FF tussen haakjes ik ben zeker de xbox niet aan het afkraken want Morrowind vindt ik bijv een meesterlijk spel (ook al heeft ie maar een 7 gehad hier ) en die zie ik zeker niet op de ps2 verschijnen. maar nogmaals het aanbod valt gewoon tegen na alle verwachtingen die ik had. Noem maar een spel die je kan vergelijken met Gran tourismo of GTA (en kom nie aanzetten met sega gt want dan ga ik hard lachen/of huilen eigenlijk)
Er zijn nog geen Spellen die vergelijkbaar zijn met GT3 en GTA maar ze komen wel bijvoorbeeld Apex met GT3 en hoop nog voor een GTA Beater maar het moet wel realistishe graphics zijn en geen cartoon. Maar zoals ik zei Xbox is effe de keepertje aan het inschieten. De wedstrijd moet nog beginnen waar de echte goals vallen voor de XBox
. De Xbox is nu bijna een jaar in Nederland..toch hebben ze nu een redelijk aanbod. Natuurlijk niet vergeleken met de Ps2. maar wat een troef hebben fabrikanten in hun handen die voor de Xbox spellen gaan maken: Xbox Live! Ik wacht nu ook een beetje met spellen kopen, want in maart barst het feest echt los. Volgens mij kunnen ze over een jaar of misschien wel half jaar misschien nog steeds niet qua kwantiteit tippen aan de Ps2 maar volgens mij wel als het aankomt op kwaliteit..
ps 2 heeft wel een groot aanbod. maar er zit een onmetelijk grote hoop ragzooi tussen, nou is dat bij de xbox ook wel zo. maar als je de toppers op moet gaan tellen. dus de Triple A titels. dan denk ik dat et elkaar niet veel ontloopt.