Gayparade

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 2 aug 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het is weer de tijd van het jaar dat er een grote optocht homo's door Amsterdam trekt onder het mom van de Gayparade.

Nu heb ik op zich niks tegen homo's, maar vind ik het wel erg aandachtstrekkerig dat dit steeds plaatsvind. De Gayparade is eigenlijk om te laten zien dan ze zich niet schamen om homo te zien etc etc, maar Homo's zijn al helemaal geaccepteerd in onze samenleving.

Ze willen zo graag hetzelfde behandeld worden, maar dan gaan ze wel weer half naakt door Amsterdam lopen en lekker nichterig doen. Omdat sommige Amsterderdammers het goed vonden dat er regels werden gesteld aan de Gayparade roept deze nu op voor meer bloot... *zucht*

Dan maar weer ff geen TV kijken vandaag...

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er echt niks op tegen, die mensen mogen best voor hun geaardheid uitkomen, en als ze dat op zo'n manier willen doen moeten ze dat lekker zelf weten.

Ik heb niks tegen homo's en ik gun ze dat evenement van harte. Één van de enige momenten dat er zoveel homo's bij elkaar zijn, het is voor hun ook fijn om te weten dat ze - nog steeds- niet de enige homo in Nederland zijn.

*zucht* Ugamer, komt er ooit een einde aan die pittige stellingen van jou? :+

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    omfg, als ik ergens een hekel aan heb dan is het die stomme achterlijke gayparade, waarin ze zichzelf nog meer afscheiden van de maatschappij.. ze willen er bij horen, maar tog ook weer niet..

persoonlijk moet ik niks van homo's hebben, en ik wordt er agressief van als ze van die afzonder actie's zoals de gayparade organiseren etc.. en meer bloot gadverdamme..

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol in België is dat ook geloof ik. Ik vind het ook een beetje belachelijk dat ze hun eigen ''parade'' willen hebben...
    Het geeft geen enkel nut volgens mij. Mensen die homos haten zullen ze nog meer haten omdat ze zo'n stomme parade doen. Mensen die niets tegen homos hebben zullen er ook geen andere gevoelens door krijgen... Maarja die homos vinden dat wel plezant zeker, eens met z'n allen paraderen door de straten.

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ugamer kwam al wat discriminerend over, maar jij verwoord het wel heel direct. :eek: Dat je tegen homo's bent kan, maar jij plaatst jezelf wel heel duidelijk aan de negatieve kant. Ben je dan ook tegen lesbo's? Met al dat bloot gatverdamme? :eek:

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb er niks op tegen eigenlijk, maar het is opzich erg stom. Waarom wil je een eigen parade als je niet anders bent dan hetero's?

We geven toch ook geen parade aan normale mensen die toevallig hun been op drie plaatsen hebben gebroken bijv.

Vaag voorbeeld, maar goed. :{

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben tegen het gedrag, zowel van lesbo's als van homo's .. de mensen die aan de gay parade mee doen zijn de types die de ranzigste dingen doen, en die ook gewoon op alles met een pik afstappen en lastigvallen etc.. en het irriteert me nog meer dat ze zo willen opvallen:eek:

mja, klinkt mayb beetje discriminerend, daarvoor mijn excuses

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Juist.. wat willen ze nou? Gelijk behandeld worden, of toch niet helemaal :confused:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met Orcrist eens. Aan de ene kant willen ze als normaal worden gezien, maar dan gaan ze zich opeens zelf afscheiden en doen alsof ze niet worden geaccepteerd? Geez ik wordt er echt ziek van. Bij de definitie 'Homofiel' moet ook gewoon komen te staan dat men zich graag afzonderd van andere bevolkingsgroepen en alles doet om dat zo te houden :{

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    mja idd, en als je ziet hoeveel mensen eraan meedoen, dat zijn tog flink wat homo's dus het merendeel daarvan moet wel hebben geklaagd dat ze apart behandeld worden..
    aargh, en dan hoe ze voor de camera doen... het is gewoon opvallen, en even aan heel nederland laten zien hoe homo ze wel niet zijn, en dat ze daar nix om geven.. ^^

als de hetero's het niet konden zien de parade, of er niet van hoorde, hadden de homo's het niet gedaan

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    1 - je kan ook overal tegen zijn :{

2 - Homo's zijn helemaal niet 100% geaccepteerd, en ze worden nog vaak als vies gezien, of als scheldwoord gebruikt.

3 - Waarom moet iedereen altijd zo zeiken over alles? Ik vind de intocht van sinterklaas óók niet boeiend, maar ik laat het lekker aan me voorbij gaan, en maak me er verder niet druk over. Láát die mensen lekker nichterig zijn, láát ze lekker hun eigen parade hebben.

4 - Iedereen die zo dom is om een leuk feestje af te kraken kan voor mijn part de stront in zakken. Op dit moment staan in Amsterdam honderdduizenden mensen elkaar vrolijk toe te zwaaien en een biertje te drinken. Grote jongen hoor dat je dat vanachter je computer gaat bekritiseren. Be a man, en ga er een keer tussen staan.

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Gayparade

ik begin bij punt 2
    2. hoe zou dat dan komen?? ik denk niet dat de gayparade het bevoorderd ..

3. ze vallen mensen er lastig mee, de gayparade wordt je opgedrongen, ze willen dat heel het land het ziet... laat ze er gewoon geen ophef over maken..

4. de mensen in amsterdam staan daar alleen om op te vallen, en aan de hetero's te laten zien hoe homo ze wel niet zijn.. zoals ik al zei, als de hetero's er nix van konden horen of zien, hadden de homo's dat nooit georganiseerd..

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Hell no, ik ga daar niet tussenstaan.
    Waar het dus om gaat is dat hun WEL anders willen zijn en dus niet zoals ze zelf niet willen anders aangekeken worden.
    Op zich zou ik niks tegen de Gayparade hebben, was het niet dat ze overdreven erg in het nieuws willen komen en zoveel mogelijk mensen willen shockeren..

Maak er dan een leuk feest van zoals die ene surinaamse optocht ofzo. En shit de intocht van Sinterklaas is wel ff wat anders. En ik laat ze toch? Ik zeg alleen dat het mij als dom overkomt. Elke keer hoor je weer zo'n slimme gast van ja homo's zijn nog steeds niet geaccepteert, daarom gaa we dit jaar nog meer bloot laten zien yeeeeey!!..

Face it, homo's WILLEN scheef aangekeken worden.

14. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4

Whahaha als je daar tss gaat staan en dansen ben je geen man!!

Ik vind de gayparade ook maar niks, ze zitten daar elkander af te lekke vlak op de camera echt zo zielig:mad:
    Het is tegen de natuur in!!
    Van mijn part mogen ze elkaar kussen en in elkaars gat nemen hoor, maar dan niet voor de camera! 8)

Kliet mij ff gaan maar ik, als het te veel is zalk de post editeren

Geen inspraak _O_

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Van mij mogen ze allemaal wel lol hebben etc.

Maar als ze die parade lopen om geaccepteerd te worden doen ze het toch echt helemaal verkeerd hoor. :{

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad Ugamer, ze willen gewoon altijd wat te zeiken hebben zeg maar :{

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als jullie het niet willen zien dan kijk je toch niet. Of is dit nu zo moeilijk te begrijpen? :{ Niemand die jullie hier toe dwingt hoor.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    het wordt je flink opgedrongen door de media.. je ziet er sowieso wat van, je hoort er sowieso wat van.. de aandachttrekkers..

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoezo opgedrongen? Omdat je er iets van op het nieuws ziet? Ga je je daar soms druk om maken. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven om je druk om te maken dan zo'n gayparade.

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Re: Re: Gayparade

2 - dat is m'n punt niet. :{

3. Men wil ook dat heel het land de intocht van sinterklaas ziet. Dit wordt ook aangekondigd, en op het nieuws geshowt enzo. Toch heb ik er totaal geen last van. Toeval?

4. Er staan geen honderdduizenden homo's in Amsterdam. Er staan een paar homo's op bootjes en daarnaast honderdduizenden mensen die een gezellig feestje vieren. Mijn punt was: wie ben jij om al die mensen hun feestje te ontnemen?
    Je hoort mij nergens zeggen dat homo's niet anders aangekeken willen worden. Ze zijn anders, en willen dat ook uiten. Ze willen alleen wel geaccepteerd worden, in hun anders-heid. (Ze willen niet scheef aangekeken worden, dat is totaal iets anders.)

Nogmaals, mijn punt is: Waarom wil je al die mensen een leuke dag ontnemen? Sta je zó ver boven die mensen die voor een heleboel anderen een leuke dag organiseren? Niemand dwingt je ernaar te kijken of te luisteren.

En nee, als je zo'n topic start dan laat je ze niet, dan bekritiseer je dat hele feest.

---

Tot slot:
    Oh oh oh wat zijn homo's weer algemeen geaccepteerd! Je zou je toch op een feest bevinden waar zich een paar homo's en honderdduizenden hetero's bevinden! En vooral niet bewegen, want anders denken je vrienden dat jij 'het' ook bent!! |:-

Deel Deze Pagina